9 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben toevallig gisteren een fietsstoeltje gekocht en ook een helmpje besteld. Ik vind het gewoon veiliger. Als ik val of als we aangereden zouden worden, dan heb ik liever dat hij zo goed mogelijk beschermd is :)

één jaar geleden

Wij hebben van bobike het zitje en bijpassend helmpje gekocht. Stel dat we vallen...

één jaar geleden

Wij hebben ook een fietshelmpje, van Abus. Better safe than sorry wat mij betreft

één jaar geleden

Hier geen fietshelm 😅 ook niet gehad voor onze oudste

één jaar geleden

Hier ook een fietshelmpje. Een ongeluk zit helaas in een klein hoekje. Wij hebben een helmpje van Scoot & Ride, die hebben een grote range qua grootte (v.a. 45 cm).

één jaar geleden

Heb d'r ook even over na gedacht. Maar toch besloten een helm te doen. Eigenlijk heel logisch maar we zijn het nog niet zo gewend.

één jaar geleden

Hier ook een helm. Die kleine hoofdjes zijn zo kwetsbaar. Ze hebben er nu beide 1 van abus. Hiervoor hadden ze er 1 van bobike, maar die paste bij beide niet goed. De maat was wel goed, maar de vorm paste niet bij hun hoofd. Ik heb er ook nog 1 van decathlon gehad voor de oudste maar daar vloog op een gegeven moment de plastic toplaag vanaf.

één jaar geleden

Wij gebruiken ook een helm. Wij hebben eentje van de decathlon. Die kleine hoofdjes zijn zo kwetsbaar en als je valt, vallen zij best van een hoogte. Het ziet er overigens heel grappig en schattig uit, want ons meisje is best klein van stuk en heeft een klein hoofd en dan met zo’n grote helm😂

één jaar geleden

Bedankt allemaal! Ik ga ‘m bestellen. Ik twijfelde over hoe ‘normaal’ en nodig het nu was. Ik heb vandaag een stukje met hem gefietst en vond het best wel spannend. Het zal mij in ieder geval een fijner gevoel geven.