4 Reacties

één jaar geleden

Ik heb een wollen jas van Engel Natur gekocht in een maat groter dan ze nu heeft. Dezelfde jas in maat 50-56 heeft ze van geboorte tot de zomer aan gehad. Dan vind ik een groter bedrag niet zonde!

VRIEND

één jaar geleden

Wij hebben ook een wollen jas van Engel Natur. Bijna onmogelijk om goede tweedehands wollen jasjes te vinden voor een schappelijke prijs. Maar je kunt er erg lang mee doen. Ik zit te denken dat als het echt koud, nat en waaierig is, er dan een ielm-pakje overheen te doen op de fiets.

één jaar geleden

Wol is niet winddicht en ook niet waterdicht. Dat is wel iets om inderdaad rekening mee te houden. En hoe groter je iets koopt, hoe kouder het is. Er kan veel meer koude lucht bij komen. Voor in de herfst heerlijk, wij hebben er ook 1. Maar weet niet of ik het hartje winter zou doen.. ik denk dat ik daarvoor nat wat anders ga kijken!

één jaar geleden

Voordeel van een wollenjasje is dat ze ze vrij goed ook weer door kan verkopen! Dus dat kan je meenemen in je overweging. Overigens heb ik voor de meiden als ze zo klein zijn wel een goedkope winterjas gekocht (zeeman). De oudste heeft hem 1 winter aangehad en gaat nu naar de jongste toe. Ik gok ook maar voor 1 winter.