Goedemorgen dames,
Ik ga het zo goed
Mogelijk uit proberen te leggen en hoop op ervaring van mede moeder met gemiddeld grote babys’s
Ondertussen ben ik 27 weken zwanger van mijn 4 de.
Mijn andere 3 waren flinke baby’s het begon met +- 8 pond toen 9 pond en ja de laatste 10 pond. 3 heftige bevallingen omdat ze echt wel groot waren. De 3 de had ik erg veel moeite mee ook de kleine jongen heeft er daarna nog veel last van gehad. Hij was flink blauw en opgezet. Ikzelf heb erg last van bekken gekregen. Ik plas regelmatig in mijn broek en heb een lichte verzakking. Na heel veel bekkenteraphie was ik denk ik na 8 maanden waarbij ik dacht ja ik ben er wel weer. Maar na een avondje dansen op een verjaardag voelde het nog steeds of mijn hele baarmoeder eruit zou vallen.
Mijn 4 de was niet gepland en baalde
Er even van omdat ik bang was mij weer zo ellendig te voelen terwijl ik mij net weer een beetje oké voelde.
(B ik mijn laatste bevallen werd er ook door een van de verloskundige gezegd je moest veel eerder ingeleid worden dit is te veel en te zwaar voor je geweest.)
Gelukkig voel mij echt super goed en ben ik ook hartstikke blij met deze zwangerschap.
Maar nu het volgende. Ik heb dezelfde verloskundige praktijk en nu trekken ze zich toch terug. Ze kijken heel erg naar de cijfertjes, en kom ik door 000,1 punt tekort niet in aanmerking voor van alles en willen ze het allemaal aan de natuur over laten.
Het is mij wel gelukt om in ieder geval groei echo’s te krijgen.
En begin ze over dat per 1 juli ook afspraken rond inleiden zijn aangescherpt.
En zei ze je hebt al 3 grote kinderen en het is steeds gelukt.
Ik zei ja maar hoe is het gelukt? Ik lag weken in de kreukels en een huil baby omdat hij overal last van had.
Ze zei later wel het is nog niet zo ver we zien tegen de tijd wel.
Maar ik maak mij er wel druk om nu, ze lijken alles vergeten te zijn. En alleen maar te kijken wat er op papier staat. Ja daar staat een gezonde baby en gezonde moeder natuurlijk maar is ook net goed afgelopen. Ook mijn plaatsnaam bleef hangen en dat gebeurd bij een zwangerschap die te lang heeft geduurd. Ook heb ik gelezen als een baby te groot word je lichaam het signaal niet meer geeft om de te gaan bevallen.
Ook ik ben echt wel van de natuur zijn gang laten gaan maar er zijn ook grenzen. En we hebben met zijn alle de natuur ook flink verstoord.
Nou ik hoop dat er moeder met ervaring zijn en mij Katies kunnen geven om de verloskundige mij visie erin over te brengen. Al heet bovenstaande weten ze. En heb ik. Gezegd. Maar ze blijven kijken naar de boekjes en cijfers. 😞