5 Reacties

één jaar geleden

Allemaal moet algemeen zijn.

één jaar geleden

Solid starts is daar een fijne app voor :)

één jaar geleden

Ja begrijpelijk, ik vind het ook soms best lastig. wat bij ons nu goed gaat in kleine stukjes: banaan, kiwi, pruimen, aardbeien, avocado hoe klein dat kan ik lastig uitleggen. ik begon ook eerst veel kleiner dan nu. maar een aardbei doe ik bijv nog steeds echt in 10 stukjes ofzo? en niet ff makkelijk door de helft. ik hoop een keertje druiven/tomaat uit te proberen. wat ik rasp (en raspen vond ik echt een hele goede tip van iemand!!) is: komkommer en appel (maar andere dingen die ik eerst spannend vond deed ik ook wel eens raspen) uit gemak geef ik soms nog potje maar het fruit geniet hij ook van. ook doen we het vaak op brood. wij zijn nu op het punt dat we hem willen leren oefenen met avondeten steeds meer mee te eten. succes!

één jaar geleden

Grappig, raspen heb ik nog nooit gedaan haha.

één jaar geleden

Reactie op Jansje22

Solid starts is daar een fijne app voor :)
Deze heb ik idd ook gedownload, maar voor hier helaas niet bruikbaar. Wat opvalt is dat zij zeggen dat je van grote stukken naar steeds kleinere stukken moet gaan. Wij hebben een propper, dus wij doen juist van klein naar steeds grotere stukken😂. Zodat hij leert niet zo te proppen haha.