7 Reacties

8 maanden geleden

Ik ben juist uit de 5 ploegendienst gegaan voor meer stabiliteit

8 maanden geleden

Reactie op Njoy1991

Ik ben juist uit de 5 ploegendienst gegaan voor meer stabiliteit
Oh snap ik wel. Werkte jij fulltime?

8 maanden geleden

Ik ben zelf ook nog steeds uitzendkracht als buschauffeuse bij Schiphol, ik werk enkel avonddiensten en op vaste dagen. Bij mijn werk waren ze al blij als ik 1 dag kwam werken, dat werden er uiteindelijk meer omdat het zo leuk is en financieel nu ook nodig is tegenwoordig. Wij hebben een gastouder voor mijn werkdagen, mijn werkt op die dagen niet langer en moet daar om 1700 uur zijn. Weekend werk ik ook en dan is hij er natuurlijk.😊

8 maanden geleden

Reactie op AVAS

Oh snap ik wel. Werkte jij fulltime?
Ja klopt werk nu als invalkracht als pedagogisch medewerker maar wil graag vaste dagen en uren om meer stabiliteit te geven

8 maanden geleden

Ik heb flexibele opvang en kan mijn kindje daar dus vroeg naar toe brengen en ook pas rond half 3 voor een avonddienst tot 18:30. En dan kan mijn partner hem ophalen. Bij een nachtdienst brengt mijn partner hem die ochtend weg en haal ik hem in de middag op. Wel vind ik het soms erg vermoeiend gezien de vroege start van de dag vaak en de late diensten tot 23:00. En om na nachtdiensten zo weer bij te komen.

8 maanden geleden

Reactie op Jansje22

Ik heb flexibele opvang en kan mijn kindje daar dus vroeg naar toe brengen ...
Ik had idd hetzelfde, alleen werkten wij alle 2 in ploegendienst. Dus hier was nachtopvang nodig, weekend opvang. Om 5 uur brengen en om 22:30 ophalen, ik trok dit niet meer 😁

8 maanden geleden

Wij hebben een gastouder. Ik werk ook onregelmatig. Ik geef mijn rooster 1a2 maanden van te voren door aan de gastouder. Onze dochter kan altijd mee-eten als dit nodig is. ‘S morgens kan ze komen wanneer het nodig is. Vaak is dit 6:30uur. Mijn man werkt ook wisselend maar wel met regelmaat. Zo kan hij elke avond bij haar zijn. Ze gaat overigens maar 2 dagen in de week naar de gastouder. Ik werk namelijk maar 24 uur. Mijn man werkt 40 uur maar is in het weekend altijd vrij. Zo komt het eigenlijk toch altijd goed. En bij nood hebben wij beide oma’s die altijd iets kunnen en willen betekenen