9 Reacties

9 maanden geleden

Jaaa ik heb dat ook! Ben nu 2 maanden gestopt. Ik heb ineens het gevoel dat ik niet meer heel belangrijk ben ofzo, omdat iedereen haar kan voeden. En ik mis het momentje van ons samen heeeeel erg!

9 maanden geleden

Mag ik vragen waarom jullie zijn gestopt?

9 maanden geleden

Reactie op MamaAnoukZ

Jaaa ik heb dat ook! Ben nu 2 maanden gestopt. Ik heb ineens het gevoel dat ...
Herkenbaar 😭😭

9 maanden geleden

Ik herken het niet (ben nog niet bezig met stoppen), maar ik kwam wel dit tegen: https://www.instagram.com/p/C0SQ6TkNwcr/?igshid=ODhhZWM5NmIwOQ== Het is wel een bekend iets helaas :(

9 maanden geleden

Oh ik had hier nog nooit van gehoord. De vorige keer was ik al zwanger toen ik gestopt was dus toen geen last van gehad. Ik hoopte juist dat stoppen me straks wat extra energie zou geven. En die mood swings heb ik nu ook al 😅 Sorry geen ervaring ermee dus.

9 maanden geleden

Reactie op Asmaetjeee

Mag ik vragen waarom jullie zijn gestopt?
Ik ben gestopt met 6mnd. Had genoeg bv maar was een full-time kolf'er... was t spuugzat en had er geen zin meer in. En dan idd dat uitputtende vermoeide gevoel... ik wilde mijn lijf en energie weer terug. Nu 6mnd later is dat weer helemaal hersteld 😄

9 maanden geleden

Reactie op Asmaetjeee

Mag ik vragen waarom jullie zijn gestopt?
Ik had vanaf het begin altijd strijd met weinig productie. Met kolven kwam er amper melk en de kleine heeft vanaf 3 tot 6 maanden de borst geweigerd en de fles ook als ik hem gaf. Toen ineens wilde ze de borst weer na 3 maanden fulltime kolven, dus heb ik mijn productie weer geprobeerd op te bouwen. Toen ik weer fulltime naar school moest kon ik het niet meer combineren. Mijn productie ging gigantisch omlaag en het kolven op school was drama.

9 maanden geleden

Reactie op Asmaetjeee

Mag ik vragen waarom jullie zijn gestopt?
Ik ben nu aan het afbouwen. Ik kolf ook fulltime en nu naar een jaar (volgende week al jarig :o) ben ik er ook echt wel klaar mee. Kolf nu nog maar 3 keer per dag en echt heel weinig. Net genoeg voor 1.5 flesje. Heb wel de behoefte om wat vrijheid weer terug te krijgen. Nu nog kijken of het met lukt om echt helemaal te stoppen haha. Vind bv toch ook wel heel erg belangrijk.

9 maanden geleden

Reactie op Ginger1986

Oh ik had hier nog nooit van gehoord. De vorige keer was ik al zwanger toen ...
Herkenbaar! Ik overwoog ook juist te stoppen omdat iedereen zei dat ik daar juist weer meer energie van zou krijgen en wat stabieler van zou worden. Mensen in mijn omgeving gaven aan dat ze zich eindelijk weer zichzelf voelden op het moment dat ze waren gestopt. Maar nu ik dit lees kan het dus blijkbaar juist ook de andere kant op gaan. Lastig…