26 Reacties

één maand geleden

Kijk even of je er kan vinden op Vinted. Misschien heb je geluk

één maand geleden

Ik zie er hier nog op voorraad staan, ken alleen de webshop niet... https://www.troyelias.com/winkel/knuffeldoek-little-goose-little-dutch-knuffeldoekje/

één maand geleden

@nana22 bedankt voor je bericht. Ik was hier ook naar op zoek en heb besteld. Ben benieuwd of en wanneer het geleverd wordt. Je hebt wel een creditcard nodig om te betalen.

één maand geleden

Reactie op NaNa22

Ik zie er hier nog op voorraad staan, ken alleen de webshop niet... https: ...
Ik heb op deze website besteld. Inderdaad met creditcard. Uiteindelijk werd ik na het invullen van mijn gegevens opnieuw naar een pagina geleid waar ik m’n gegevens in moest vullen. Dit vertrouwde ik niet helemaal. Uiteindelijk toch nogmaals geprobeerd, toen was mijn creditcard geblokkeerd. Contact gehad met de bank, staat bij hen als zeer onbetrouwbaar website bekend. Ze hadden nog geprobeerd 500 dollar van mijn creditcard af te halen, dus blij dat de bank zo snel geschakeld had.

één maand geleden

Stuur me even een berichtje!

één maand geleden

Reactie op B91

Ik heb op deze website besteld. Inderdaad met creditcard. Uiteindelijk werd ...
Oeh jeetje!! 🥵

één maand geleden

Reactie op B91

Ik heb op deze website besteld. Inderdaad met creditcard. Uiteindelijk werd ...
Oh nee, wat vervelend! Gelukkig heeft de bank snel gehandeld. Bij ons is tot nu toe enkel het bedrag van de speenknuffel afgeschreven. Ik houd het wel in de gaten.

één maand geleden

Reactie op Mulder Baby

Oh nee, wat vervelend! Gelukkig heeft de bank snel gehandeld. Bij ons is to ...
Ik heb ook geen bevestiging gehad, dus ik ben bang dat we pech hebben. Het was het proberen waard aangezien ik al weken op zoek ben naar dit knuffeltje.

24 dagen geleden

Je mag mij een berichtje sturen!

22 dagen geleden

Ik heb er ook eentje. Stuur me maar een berichtje

22 dagen geleden

Je mag mijne zo hebben, woon in doorn

22 dagen geleden

Ha toevallig ook de favoriet van mijn dochter, haf snel nog gekeken waar deze te krijgen was, bleek de laatse in de woonplaats van m'n ouders te zijn. Dus nu gelukkig een op voorraad mocht er iets met de ene gebeuren

20 dagen geleden

Dankzij een lieve mama op dit forum hebben wij weer een knuffeltje!! Dankjewel

19 dagen geleden

Ik heb er dus ook nog 1. Mocht iemand er 1 exta willen, mag dat, dan moet je t even laten weten:-)

19 dagen geleden

Reactie op Mulder Baby

Dankzij een lieve mama op dit forum hebben wij weer een knuffeltje!! Dankje ...
Ik heb je berichtje ontvangen maar ik kan geen berichtje terug sturen.. ik krijg gewoon geen typebalk oid. Ik zie alleen jouw berichtje. Weet jij hoe ik je wel een berichtje kan sturen?

15 dagen geleden

Reactie op 0denise0

Ik heb er ook eentje. Stuur me maar een berichtje
Ik weet niet hoe ik privé kan reageren. Is het Speendoekje nog beschikbaar?

15 dagen geleden

Reactie op Gerda121

Je mag mijne zo hebben, woon in doorn
Is het speendoekje nog beschikbaar?

15 dagen geleden

Reactie op stma067

Je mag mij een berichtje sturen!
Heb je het doekje nog beschikbaar? Weet niet hoe ik privé een bericht moet sturen

15 dagen geleden

Ja ik heb het doekje nog

15 dagen geleden

Als je je mailadres of nummer stuurt, stuur ik je n berichtje met mijn contactgegevens.. is dat wat?