23 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb super leuke ideeën, nog 0 uitgevoerd maar broed op het plan in mijn hoofd. Komt ie:
1. Mijn vriend heet met de achternaam Coolen en ons ukkie krijg zijn achternaam, ons werdt vroeger verteld dat kinderen uit bloemkolen komen (volgens mij is dat streek afhankelijk?) dus idee 1 is een bloemkool met een baby er in.
2. Coolen, kolen, een baby kool is een spruitje. Een spruitje met een baby er in.
3. En traditionele ooievaar.
Nou zag ik van de week een heel mooi en simpel voorbeeld van een geboortebord. Een groot hart met daarop 'Welkom *naam baby*' vond ik ook heel leuk. Dat is mijn back-up als mijn wilde plannen niet gaan lukken.
3 jaar geleden
Reactie op makker
Ik dacht dat het over servies ging haha!
Wahaha dat had ook gekund, Geboortebord 😜😂
3 jaar geleden
Reactie op puckel
Heel leuk! Waar heb je dit laten maken? 💙👶🏻
3 jaar geleden
Reactie op makker
Ik dacht dat het over servies ging haha!
Nu je zegt, dit is ook wel echt super schattig. Ik heb zelf zo'n soort bord van mezelf

3 jaar geleden
Het duurde wat langer da de bedoeling was maar het geboortebord is in de maak!

3 jaar geleden
Wij laten een ster maken met kerstverlichting erin rondom de buitenste rand met in t midden zn naam...Ik ben 13 december uitgerekend dus dat is leuk met alle versiering buiten! Ik ben zelf op 4 december geboren en mijn moeder had ook zo'n zelfde bord voor mij :)

3 jaar geleden
Bij ons is het de traditie dat die voor je wordt gemaakt door vrienden 🙈 geen idee dus waar ze deze keer mee komen maar misschien handig te informeren of jullie vrienden dat ook niet doen, anders heb je straks de tuin vol staan
3 jaar geleden
Reactie op LinnieBeer
Bij ons is het de traditie dat die voor je wordt gemaakt door vrienden 🙈 g ...
Juist leuk toch, als de voortuin vol staat :)
Bij ons om de hoek staan er maarliefst 4 geboorteborden in de tuin 😁👍