23 Reacties

3 jaar geleden

Ik zou zorgen dat je er meer dan één maakt. Er is namelijk best een grote kans dat die ene sneuvelt, zou jammer zijn.

3 jaar geleden

Je kan ook met krijtstiften op je raam schrijven, dat hadden wij vorige keer gedaan. Enige nadeel is je dat pas na de bevalling kan doen.

3 jaar geleden

Wij hebben het geboortebord ook zelf gemaakt! Dit komt nog op een standaard en dan in de grond. En de naam etc moet er nog op🙈😅

3 jaar geleden

Ik heb super leuke ideeën, nog 0 uitgevoerd maar broed op het plan in mijn hoofd. Komt ie: 1. Mijn vriend heet met de achternaam Coolen en ons ukkie krijg zijn achternaam, ons werdt vroeger verteld dat kinderen uit bloemkolen komen (volgens mij is dat streek afhankelijk?) dus idee 1 is een bloemkool met een baby er in. 2. Coolen, kolen, een baby kool is een spruitje. Een spruitje met een baby er in. 3. En traditionele ooievaar. Nou zag ik van de week een heel mooi en simpel voorbeeld van een geboortebord. Een groot hart met daarop 'Welkom *naam baby*' vond ik ook heel leuk. Dat is mijn back-up als mijn wilde plannen niet gaan lukken.

3 jaar geleden

Wij hebben deze besteld

3 jaar geleden

Ik maak geboorte ramen, zoiets zou je ook kunnen doen ipv een geboorte bord. Mogelijkheden zijn eindeloos hierin en er zijn zeker een paar mensen die dit voor je kunnen doen :)

3 jaar geleden

Of zoiets

3 jaar geleden

Wij hadden dit vorig jaar, groot succes! Sticker komt er dit jaar weer 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Daantje28

Wij hadden dit vorig jaar, groot succes! Sticker komt er dit jaar weer 🥰
Heel leuk! Waar heb je dit laten maken? 💙👶🏻

3 jaar geleden

Reactie op makker

Ik zou zorgen dat je er meer dan één maakt. Er is namelijk best een grote k ...
Ik dacht dat het over servies ging haha!

3 jaar geleden

Reactie op makker

Wahaha dat had ook gekund, Geboortebord 😜😂

3 jaar geleden

Reactie op puckel

Heel leuk! Waar heb je dit laten maken? 💙👶🏻

3 jaar geleden

Reactie op makker

Nu je zegt, dit is ook wel echt super schattig. Ik heb zelf zo'n soort bord van mezelf

3 jaar geleden

Het duurde wat langer da de bedoeling was maar het geboortebord is in de maak!

3 jaar geleden

Wij laten een ster maken met kerstverlichting erin rondom de buitenste rand met in t midden zn naam...Ik ben 13 december uitgerekend dus dat is leuk met alle versiering buiten! Ik ben zelf op 4 december geboren en mijn moeder had ook zo'n zelfde bord voor mij :)

3 jaar geleden

Bij ons is het de traditie dat die voor je wordt gemaakt door vrienden 🙈 geen idee dus waar ze deze keer mee komen maar misschien handig te informeren of jullie vrienden dat ook niet doen, anders heb je straks de tuin vol staan

3 jaar geleden

Reactie op LinnieBeer

Bij ons is het de traditie dat die voor je wordt gemaakt door vrienden 🙈 g ...
Juist leuk toch, als de voortuin vol staat :) Bij ons om de hoek staan er maarliefst 4 geboorteborden in de tuin 😁👍

3 jaar geleden

Mijn broertje is timmerman en gaat dit maken. Met slingers aankleden en de naam erop geschilderd!👌🏻
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Ik ga dit schilderen ☺️

3 jaar geleden

Nesteldrang zei dat ik het direct moest ontwerpen dus bij deze zo gaat het worden 😂😂😂