11 Reacties

één jaar geleden

Ons zoontje drinkt ook minder flessen, weigert ook heel vaak de fles. Onze zoon is van 26-12 ☺️

één jaar geleden

Onze zoon is van 23 dec en krijgt borstvoeding. De fles weigert hij nu, beetje gekolfde melk uit en bekertje wil hij wel maar veel is dat niet. De borst wil hij echter nog wel heel veel.

één jaar geleden

Als wij haar geen alternatief aanbieden, zoals pap gemaakt van flesvoeding, dan weigert ze gewoon te eten. Ze wil alleen vaste voeding. Zo lastig. We moeten nu namelijk om 17:00 avondeten en om 18:30 pap geven. Anders krijgt ze echt te weinig ‘flessen’ voor mijn gevoel. Zijn er december baby’s die helemaal geen flessen meer krijgen?

één jaar geleden

Wilde net een topic openen er over maar kwam die van jou tegen! Ik krijg mijn zoontje van bijna 10 maanden ook amper aan het drinken. Zelfs als zijn mama het probeerd wikt hij gewoon niet drinken, spuugt het uit en geeft ons ff z'n 'hehe' face, zich los worstelen en verder spelen. De eerste fles van de dag is de afgelopen weken pas na 13:30...

één jaar geleden

Reactie op Yoelou

Wilde net een topic openen er over maar kwam die van jou tegen! Ik krijg mi ...
Oh jeetje. Maar je krijgt er wel eentje in! Dat is al fijn. Hier hetzelfde, echt los worstelen en schreeuwen totdat ik de fles weghaal, dan is ze rustig. Een ochtend beginnen met pap vind ik niet zo heel gek. Dat is ook voor mijn gevoel wel prima. Hoe doen jullie dat dan ‘s avonds? Voor het slapen gaan?

één jaar geleden

Reactie op CRLS2010

Oh jeetje. Maar je krijgt er wel eentje in! Dat is al fijn. Hier hetzelfde, ...
Herkenbaar! Pap moet hij niets van weten. We geven hem rond 19:00 een fles, die drinkt hij meestel wel leeg. Tussen 22:00/00:00 een pyjama papje. We waren bij 9 maanden met de 3 voeding begonnen. Daar 'moeten' ze minmaal 2 flesje van drinken op een dag. Dus als je het aan mij vraagt is dat net genoeg dus ga ik persoonlijk ook niet meer dat gevecht aan voor die 10 ml die hij dan drinkt en uit spuugt.

één jaar geleden

Reactie op CRLS2010

Oh jeetje. Maar je krijgt er wel eentje in! Dat is al fijn. Hier hetzelfde, ...
Een papje in de ochtend is al super goed! Vrienden van ons hebben een baby van 9.5 maand die sinds een aantal weken de hele dag vastvoedsel eet, in de nacht nog een keer de borst en die leeft ook nog! ;-). Het is vooral naar je kindje kijken. De tijd die we besteden aan een gevecht om een flesje er in te krijgen gebruik ik liever om even te knuffelen en daarna hem weer neer te zetten met speelgoed. Dan is het meestal ook goed!

één jaar geleden

Reactie op CRLS2010

Als wij haar geen alternatief aanbieden, zoals pap gemaakt van flesvoeding, ...
Mijn kindje is vanaf 4 maanden sommige flessen gaan weigeren, met 6 maanden echt geen fles er meer in gekregen, soms ‘s avonds pap maar ook dat is hij gaan weigeren. Veel stress van gehad en nu nog steeds. Wel hulp van bij diëtist gehad maar elke dag weer lastig of hij voldoende heeft gegeten, mijn gevoel zegt vaak van niet.

één jaar geleden

Die van ons ook, is van 22-12. Zal wel weer een fase zijn, en probeer meteen wat te minderen. Nu ochtend en avond 180, middag 120

één jaar geleden

Reactie op Yoelou

Herkenbaar! Pap moet hij niets van weten. We geven hem rond 19:00 een fles, ...
Precies. Dat is ook helemaal waar. Wij hebben er nu inmiddels een ritme in gevonden maar ik vind het zo bijzonder hoe het dan werkt in haar hoofd. Elke ochtend hoop ik weer op zo’n momentje op m’n schoot met de fles. Haha. Helaas. Onze dochter bedenkt weer anders. 🙈