7 Reacties

10 maanden geleden

Misschien een oppasmeisje? Zeker als het maar voor korte afspraken is.

10 maanden geleden

Misschien kijken op een oppassite en daarin aangeven dat ze een moeilijke slaper is.

10 maanden geleden

Ik ben niet zo strikt qua slaapjes (juist ook omdat hij niet zo goed slaapt dus ik neem het maar zoals het komt, valt niet te plannen) en neem mijn zoontje dan ook vaak mee. Zet ik hem in de kinderwagen erbij, op zon manier dat hij mij kan zien en ik hem. Weet niet hoe lang jouw tandartsafspraken duren maar laatste keer had ik ze dus gewoon beiden mee. De oudste ook gewoon voor controle. Hij slaapt ook goed in draagzak dus neem hem bijv ook daarin mee naar dingen, maar dat kan natuurlijk niet bij alles. Lekker geknipte haren over hem heen haha. Dingen waarbij hij ècht niet mee kan plan ik als mijn vrouw thuis is. Of m'n moeder vraag ik, maar die wil ik ook niet te vaak vragen want die past al standaard dag in de week op.

10 maanden geleden

Waar woon je?

10 maanden geleden

Opzich kan de kleine toch gewoon mee naar de kapper of tandarts? Ze zal haar ogen uitkijken en genoeg vertier om haar heen. Mijn tandarts vindt het altijd erg leuk als ik de kids meeneem. Maar als je haar er liever niet bij hebt zou ik opzoek gaan naar een oppas. Je hebt vast wel een aantal jonge meiden in je buurt wonen die willen oppassen. Via Fb een berichtje plaatsen of bij de supermarkt hangen vaak ook oproepjes.

10 maanden geleden

Reactie op Lilizzy

Waar woon je?
Zuid Holland!

10 maanden geleden

Vind jullie reacties heel fijn! Oppasmeisje ben ik inderdaad naar op zoek, we zitten ook in een kerk dus hoop dat daar ook meiden zijn die zich aanbieden. Alleen vaak zitten ze overdag wel op school.. dus dat is het lastige. Maar dank voor de tips! 🙏🏼