6 Reacties

3 maanden geleden

Wij hebben het een tijdje niet gedaan (een dutje..) omdat het echt een grote strijd was en toen ineens lukte het weer wel... best lang en nu toevallig vandaag voor het eerst weer een keer niet 😅 ze is wel altijd een kind geweest die weinig slaap nodig had overdag. Slaapt nu sowieso ook maar een uur als ze wel slaapt.

3 maanden geleden

Hier idd hetzelfde. Onze dochter gaat 2 middagen naar de opvang. Op die dagen slaapt ze sowieso al niet, omdat ze anders om 11 uur op bed moet en dit echt te vroeg is. Op de opvang slapen heeft ze altijd geweigerd. Ze slaapt thuis wel maar dan is het vaak maar 45 minuten. Heel herkenbaar dus! Kan maar zo zijn dat het een fase is en ze wellicht over een paar weken ineens wel weer slaapt overdag....

3 maanden geleden

Reactie op Cvanassen

Hier idd hetzelfde. Onze dochter gaat 2 middagen naar de opvang. Op die dag ...
Huh 11 uur? Dat is een rare tijd... ik werk zelf op kdv en overal waar ik heb gewerkt zijn de bedtijden van dreumesen na de boterham rond half 1/1 richting bed.

3 maanden geleden

Reactie op Nathalievanputten

Huh 11 uur? Dat is een rare tijd... ik werk zelf op kdv en overal waar ik h ...
Ja ik bedoel dat mijn dochter 2x van half 1 tot 6 naar de opvang gaat. Op de opvang weigert ze sowieso slapen, dus als ik gaar al overdag wil laten slapen thuis voorafgaand aan de opvang, dan zou dat om 11 uur moeten zijn. Ik werk zelf in de kinderopvang dus weet wanneer het 'normaal' is dat kindjes op bed gaan

3 maanden geleden

Reactie op Cvanassen

Ja ik bedoel dat mijn dochter 2x van half 1 tot 6 naar de opvang gaat. Op d ...
Het was geen aanval hoor maar het leek nu net dat ze op de opvang om 11 uur naar bed gaan met de dreumesen.

3 maanden geleden

Reactie op Nathalievanputten

Het was geen aanval hoor maar het leek nu net dat ze op de opvang om 11 uur ...
Neee snap dat het geen aanval is hoor! Ik las net m'n eerste eigen bericht en heb het wat verwarrend geschreven. Snap dat je mij niet helemaal begreep 😀