13 Reacties
4 jaar geleden
Hoi! Ik ben nu 9+1 maar ik heb ook bijna geen symptomen. Ook alleen maar moe. Gister zijn we voor de eerste echo geweest en alles zag er goed uit! Dus ik zou me geen zorgen maken als ik jou was! En er heerlijk van genieten dat je bijna nergens last van hebt!
4 jaar geleden
Heel normaal! Geniet er nog maar van zolang je geen symptomen hebt haha.
Bij mijn eerste zwangerschap kwam ik er pas achter bij week 10. En nu tweede zwangerschap 6+5 achter gekomen(gisteren) en ook klacht vrij!
4 jaar geleden
Toen ik er net achter kwam dat ik zwanger was had ik superveel pijn aan mijn borsten. Nu, een paar weken verder nog steeds nergens last van. Uiteraard zou je dat als spannend’ kunnen zien, maar om optimistisch te blijven noem ik het gewoon ‘een kwestie van geluk’ :)
4 jaar geleden
Ik heb ook haast nergens last van hoor, alleen wat moe en in de avond opgezette buik. Het beeld van zwanger zijn is vanaf minuut 1 boven de pot hangen🤢 maar ik lees van heel veel vrouwen dat ze dat niet hebben en ook mensen die ik spreek zeggen nagenoeg geen klachten te hebben. Van nature zijn mensen er ook makkelijker in om de mindere aspecten te delen denk ik. Ik ben gewoon blij dat het me allemaal meevalt hoewel ik soms ook ineens onzeker ben😃 hoort er allemaal bij
4 jaar geleden
Ik ben vandaag 10 weken en mijn gevoelige borsten zijn al een paar dagen weg. Wel heb ik het bloedheet en wat last van m'n buik. Soort opgeblazen gevoel.
Ik ben blij dat mijn klachten meevallen. Word het genieten misschien wat makkelijker
Vrijdag de tweede echo. Wederom toch een beetje spannend.
4 jaar geleden
Hier 10+5 zwanger.
Ik merk dat sommige symptomen beginnen af te nemen. Vooral mijn borsten doen minder pijn en zijn precies minder opgezwollen (hopelijk geen voorteken van een miskraam).
Het misselijk zijn/overgeven is helaas nog aanwezig maar al veel vermindert. Wel veel last de laatste 2 dagen van mijn buik, zou precies denken dat hij een groeischeut gehad heeft.
Ik maak me ook altijd zorgen als plots iets weg is of vermindert is, maar tot nu toe nog geen bloed verloren en volgens vroedvrouw hoef ik me dan ook geen zorgen te maken.
4 jaar geleden
Reactie op sjorss6
Ik ben vandaag 10 weken en mijn gevoelige borsten zijn al een paar dagen we ...
Blij dit te horen! Ik ervaar namelijk nu hetzelfde🙊 10+5 zwanger vandaag.
Nu proberen te genieten en niet te panikeren
4 jaar geleden
Hi!, ik ben nu 8 weken zwanger en pas sinds deze week heb ik symptomen. Gisteren voor het eerst misselijk en overgeven.
Iedere vrouw verschilt daarin. Dat je geen symptomen hebt wilt niet zeggen dat er iets mis is. Het kan nog komen maar het kan ook gewoon uitblijven.
Geen zorgen! 😘
4 jaar geleden
Zeg dat niet te hard. XD dat zei ik vorige week ook
En nu kots ik me helemaal leeg en voel ik me zo beroerd als t maar kan