8 Reacties

één jaar geleden

Vakantie met kleine kinderen is eigenlijk heel hard werken! Maar ik geniet er wel heel erg van om echt even bij onze 3 kids te zijn en ze niet naar de opvang te hoeven brengen.🥰

één jaar geleden

Heb dit ook zo extreem gevoeld 3 jaar geleden bij mijn eerste dochter. Langzaamaan accepteer je het steeds makkelijker en zeker als je merkt dat het makkelijker ook gaat met je kind als ze wat ouder wordt. Maar de vakantie die je altijd hebt gehad, gaat (voorlopig) niet meer zijn als je met de kid(s) gaat

één jaar geleden

Hier gelukkig weinig verschil. Maar ik moet zeggen dat onze zoon echt heel goed reageert op de vakantie. Hij gaat gewoon 's avonds lekker op zijn "normale" tijd slapen en dan slaapt hij in de wandelwagen en kunnen wij gewoon naar de shows op het resort. Overdag slaapt hij ook gewoon bij het zwembad, wij hoeven ons dus niet aan te passen. En met geluk slaapt hij ook nog uit tot 09.00 uur. Maar ik moet wel zeggen dat wij al een aantal jaar niet meer op feestvakantie gaan maar op chillvakantie, dus in die zin is er niet veel verandert.

één jaar geleden

Dat is ook wel een heel verschil met jullie eerdere vakanties. Kan me voorstellen dat dat dan even schakelen is. Wij gaan sinds de kinderen naar Landal of Centerparcs. Dat is toch het leukste voor hen. En ja je kind denkt niet ineens het is vakantie, ik slaapt tot 10 uur, was het maar zo 😉 Vakantie is eigenlijk hetzelfde als altijd alleen hoef je niks. Wij gaan af en toe een weekend weg met zijn tweetjes. Maar wij zijn geen feesttypes. Gewoon leuk city tripje 😊

één jaar geleden

Yup. Mijn vakantie is maandag weer voorbij, en eerlijk ? Ik voel mij niet uitgerust oid. Ben ‘blij’ dat ik weer mag werken en de kleine naar de opvang gaat.

VRIEND

één jaar geleden

Ja, heel herkenbaar. We hebben dit jaar zelfs na drie dagen onze vakantie afgebroken omdat de kinderen niet sliepen in het vakantiehuisje 🥴 Heel erg balen, maar er komen betere tijden 😉 Maar de vakanties die jij omschrijft zullen er niet meer inzitten met kinderen.

één jaar geleden

Om deze reden gaan heel bewust de laatste week van mijn vakantie de kids gewoon naar de opvang. Dan kan ik (BAM mama) ook ff bijtanken voordat ik weer naar het werk moet...

één jaar geleden

Reactie op Wills30

Ja, heel herkenbaar. We hebben dit jaar zelfs na drie dagen onze vakantie a ...
Wij gaan zondag naar het vakantiehuisje van mijn schoonouders. Dit is dus ook mijn angst. 😫😳