Dag mama’s,
Ik heb een peuter van 2,5 jaar. Sinds zijn geboorte een slechte slaper. Nog steeds is hij snachts 2-3 keer wakker. Ik heb ook een baby van 1 jaar. Over het algemeen is het een goeie slaper. Maar nu de laatste maand als hij wakker is snachts. En dat is hij nu opeens 2-3 keer. Hiervoor of niet of 1 keer. Moet ik hem dan een uur in slaap wiegen. Hiervoor was het echt wakker melk drinken in bed leggen en hij sliep weer. Maar goed. Ik loop nu al een maand rond als een zombie. Ik ben zo moe en op. Dagelijkse leven gaat ook door. Ze zijn rond 6:30 uur wakker. Hele drukke actieve dag. Peuter slaapt ook niet meer overdag waardoor ik niet even mijn rust kan pakken. Maar dan heb ik dus een man rondlopen in huis, waar ik me dus erg aan irriteer. Ik geef hem aan dat ik erg moe ben en echt bijna bijna ga omvallen. Ik heb hem gevraagd of hij snachts wat wil overnemen. Of de peuter als hij wakker is of de baby. Zodat ook ik even kan slapen. Maar dat kan niet. Want meneer moet werken. Hij heeft gewoon kantoortijden. Volgens hem doe ik niks overdag en kan ik genoeg slapen en uitrusten. Met een peuter van 2.5 en baby 1 jaar. Afgelopen zondagochtend, toen de kinderen wakker waren heb ik hem gevraagd of ik even mocht doorslapen en of hij met de kinderen wilde ontbijten en wat tijd doorbrengen. Dat kon niet want hij had alleen maar weekend om uit te rusten en bij te komen. Ik heb toen gezegd maar ik heb geen weekend niks. Hij gunt mij gewoon niet om een paar uur uit te rusten. Ik ben zo op zo moe. Ik weet niet wat hij van plan is. Vandaag sliepen de kinderen rond 19 uur, kwam meneer wilde gemeenschap. Ja sorry ik overdrijf niet maar ik heb overal zo een pijn en ben zo moe dus ik wilde niet. Hij heeft me verrot uitgescholden. Door mij kwam hij niet aan zn behoeftes en werd hij boos. Volgens hem hoort een moeder alles te doen een geen vader. Ik ben ten einde raad. Is dit wat de partners elkaar gunnen. Geen rust geen moment voor jezelf. Ik kan niet eens even douchen en dat hij binnen is met de kinderen. De kinderen moeten eerst slapen en dan kan ik. Want hij kan niet oppassen. Het word me allemaal teveel.