8 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben vorige week allemaal buikgriep gehad hier! Mijn dochtertje had de hele kinderwagen (zitje) en haar hele bed onder gespuugd. Wat hier wel hielp was haar een Zetpilletje geven. Ze werd er ietsje rustiger van. Wij hadden onder twee poten van het bed boeken gedaan, zodat ze iets omhoog lag. Ik vind zelf helemaal plat liggen namellikk vreselijk als ik misselijk ben. Hoe gaat het nu?

één jaar geleden

Ja ik heb dat ook! Ik heb gelukkig een heel nuchtere vriend, dus dat helpt al veel. Als ons zoontje zich echt niet goed voelt of ik vertrouw het niet leg ik hem lekker bij ons in bed. Dan geeft me dan een gerust gevoel.

één jaar geleden

Reactie op MamaAnoukZ

Wij hebben vorige week allemaal buikgriep gehad hier! Mijn dochtertje had d ...
Hij heeft me nacht lekker geslapen maar heeft nu wel lichte koorts.. zo maar een zet pilletje geven en veel knuffelen

één jaar geleden

Reactie op iiiertje

Ja ik heb dat ook! Ik heb gelukkig een heel nuchtere vriend, dus dat helpt ...
Ja hier ook gelukkig mijn man blijft heel kalm altijd. Hij heeft hier ook lekker bij ons gelegen 🫶

één jaar geleden

Helaas spuugt hij net weer alles onder 😞 gelukkig is ie wel nog vrolijk arm mannetje

één jaar geleden

Mijn zoon heeft 2 weken terug 1,5 week buikgriep gehad en nu nog last van rs virus. Mijn zoon spuugde wel maar niet heel veel hij had vooral veel diarree en geen plas luiers. De eerste dagen had hij ook koorts. Hij wou ook amper eten en drinken. Gelukkig dronk hij de ors wel. Is niet leuk om ze ziek te zien. Mijn hart breekt elke keer weer als hij zijn longetjes uit z'n lijf hoest. Hopelijk knapt jou mannetje snel weer op.

VRIEND

één jaar geleden

Ohhh dit doet me denken aan wat onze oudste is gebeurd (hij was toen ook negen maanden). Wij lagen toevallig een keer beiden heel vroeg in bed en ons zoontje sliep bij ons op de kamer (logeerden bij mijn ouders). Opeens hoorden we ook zo’n spuug golf, niet normaal. Alles zat onder en we zijn ons helemaal de turmelump geschrokken (stikkingsgevaar). Wij hadden hem zalm gegeven die avond en wij denken dat ie dat toen nog niet aankon, want de paar keer daarna moest hij er weer van spugen. Maagje was er gewoon niet niet klaar voor. Inmiddels eet hij het graag en zonder problemen. Dus ik herken die schrik heel erg, ik zou even nagaan wat hij heeft gegeten en dat hij daar misschien gevoelig voor kan zijn?

één jaar geleden

Reactie op Eva L

Ohhh dit doet me denken aan wat onze oudste is gebeurd (hij was toen ook ne ...
Ah bah Jaa ik snap het helemaal hoor! Alleen hij heeft gister niet iets geks gegeten; aardappel met wortel en kip. Dat eet hij vaker zonder problemen.. verder gewoon een boterham en fruit, en bv. Gelukkig is het vanmorgen nog 1x gebeurt alleen nu heeft hij diarree 😮‍💨 dus ik denk toch echt een virusje 😪