73 Reacties

茅茅n jaar geleden

Wij zijn zaterdag gestart en begonnen met wortel, ging eigenlijk ook prima al eet hij nog geen volle lepeltjes echt een heel klein beetje, vandaag wil ik iets anders gaan geven afhankelijk van hoe zijn ontlasting en buikpijn gaat. Hij heeft nu al 2 dagen geen ontlasting gehad ondanks zijn medicatie mocht hij vandaag ook geen ontlasting hebben dan gaan we denk ik weer even stoppen.

茅茅n jaar geleden

Hier 2 weken geleden begonnen. In het begin moest hij er niks van hebben. Nu zit hij meteen met z鈥檔 mond open. Als het aan hem ligt een ie heel zn potje ineens leeg馃ぃ wordt soms boos als ik zeg dat het genoeg is hahah

茅茅n jaar geleden

Hoe oud zijn jullie kindjes?

茅茅n jaar geleden

15 weken, gisteren begonnen met banaan.

茅茅n jaar geleden

Reactie op MirandaRoyce261222

Hoe oud zijn jullie kindjes?
4 maanden

茅茅n jaar geleden

Wij mogen pas 7 april beginnen 馃ぉ

茅茅n jaar geleden

Kan ook niet wachten! Nog even 4 weekjes wachten (4 maanden!)

茅茅n jaar geleden

Wat leuk!! Hij kijkt een beetje bedenkelijk 馃槣. Ik twijfel wanneer te starten. Hij is nu 16 weken maar over een paar dagen pas officieel 4 maanden. Of maakt dat niet veel uit denken jullie? En hebben jullie ook rijstebloem aan de fles toegevoegd?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Winterbaby22

Wat leuk!! Hij kijkt een beetje bedenkelijk 馃槣. Ik twijfel wanneer te start ...
Dat hebben wij hier ook Officieel is hij 25 maart pas 4 maanden ! Gewoon lekker starten kijken hoe hij/zij reageert! Hier gebruiken wij geen rijstebloem Wel nutriton voor het spugen

茅茅n jaar geleden

Reactie op ChantalSpierings

Wij mogen pas 7 april beginnen 馃ぉ
Wij ook! 馃グ

茅茅n jaar geleden

Reactie op Winterbaby22

Wat leuk!! Hij kijkt een beetje bedenkelijk 馃槣. Ik twijfel wanneer te start ...
Dat maakt niet veel uit 馃槉

茅茅n jaar geleden

Ook begonnen fruithapje banaan soms kijkt ze echt van wat moet ik er nou van vinden馃ぃ

茅茅n jaar geleden

Maken jullie het zelf of potjes?

茅茅n jaar geleden

Wij zijn ook begonnen. De eerste maaltijd is hier traditiegetrouw wortel (zelfgemaakt). Inmiddels heeft Joel 3 keer geoefend en bij de derde keer ook al echt flink wat opgegeten. Onze middelste wilde met 4 maanden echt nog niet, toen hebben we een pauze ingelast en zijn we met 5.5 maand weer begonnen. Echt een verschil dus met onze zoon nu, die er overduidelijk aan toe is. Ben benieuwd hoe hij morgen de bloemkool vindt, ook weer voor 3 keer gemaakt In principe doen we de eerste twee weken alleen groente, gaat dit goed dan komt er fruit bij. Wij bieden een nieuwe smaak 3 dagen achter elkaar aan. Het hoeft allemaal niet op en het gaat er vooral om dat Joel het leuk vindt en er blij van wordt 鈽猴笍

茅茅n jaar geleden

Wij mogen 2 april starten met oefenhapjes. Wat is het beste moment op de dag om het te geven? Ik zat zelf eind van de middag te denken of maakt het geen verschil of je dat nou smorgens of eind van de dag doet?

茅茅n jaar geleden

Wij zijn vandaag begonnen, mijn zoontje is vandaag 5 maanden oud (gecorrigeerd 14 weken). Ik had het idee al een tijdje dat hij aan toe was, maar ik vond het spannend, vanwege zijn zeer gevoelige darmpjes. Maar hij vond de banaan vanochtend heerlijk en gelukkig geen last van 馃グ Kan niet wachten om het morgen weer te geven馃グ馃槏

茅茅n jaar geleden

Reactie op mris1986

Maken jullie het zelf of potjes?
Ik doe de oefen hapjes uit potjes .. straks vanaf 6 maanden doe ik alles zelf maken

茅茅n jaar geleden

Reactie op Charmilaivo

Wij mogen 2 april starten met oefenhapjes. Wat is het beste moment op de d ...
Ik doe hier tussen de 07:00 en 11 uur fles in .. 09:00 doe ik 5 hapjes fruit En smiddags om 17:00 doe ik 5 hapjes groenten ( ook tussen de 15:00 en 19:00 fles in

茅茅n jaar geleden

Reactie op Charmilaivo

Wij mogen 2 april starten met oefenhapjes. Wat is het beste moment op de d ...
Cb adviseerde hier de eerste hapjes in de ochtend te doen. Als hij dan krampjes krijgt heb je daar 鈥榮 nachts geen last van

茅茅n jaar geleden

Reactie op kristelmerk

Ik doe de oefen hapjes uit potjes .. straks vanaf 6 maanden doe ik alles z ...
Wat is de reden dat je de eerste hapjes uit een potje doet en met 6 maanden wel zelf maken? Wij gaan gewoon vanaf begin alles zelf maken, met een sporadisch potje voor onderweg ofzo