23 Reacties

9 maanden geleden

Ja hoor. Nog wel meer dan 1. Oudste sliep van 3 tot 9 maanden door en heeft daarna ook nog heel lang voeding gehad snachts. Herken het zelf dus wel van de oudste. Maar is heel normaal gedrag op deze leeftijd.

9 maanden geleden

Hier ook zeker nog 1 nachtvoeding, zonder blijft hij krijsen dus wij geven het hem gewoon lekker.

9 maanden geleden

Ja hoor hier ook nog zeker 1 nachtvoeding soms 2 een maanden geleden sliep ze nog door.

9 maanden geleden

Hier ook zeker nog 1 nachtvoeding, zonder blijft hij krijsen dus wij geven ...
Hier ook! Na de fles slaapt iedereen binnen 10 minuten weer, dus ik ga ook niet ‘het gevecht’ aan met wiegen, wandelen, zingen en vervolgens een half uur later weer een krijsend kind te hebben.

9 maanden geleden

Hier ook op een goede nacht 2-3 nachtvoedingen (bv)

9 maanden geleden

Reactie op Kristy1104

Hier ook op een goede nacht 2-3 nachtvoedingen (bv)
Zelfde hier

9 maanden geleden

Hier ook iedere nacht nog een voeding. Fijn om te horen dat het dus meer voor komt.

9 maanden geleden

Ja hier ook! Meestal zelfs twee

9 maanden geleden

Ja hoor hier word ze ook snachts wakker nog soms wel 2x (bv)

9 maanden geleden

Hier word ze nog 2 a 3x wakker met een goede nacht (bv) slaapt daarna wel gelijk verder.

9 maanden geleden

Hier ook 1 of 2x per nacht. Ben blij dat ik niet de enige ben...

VRIEND

9 maanden geleden

Hier ook nog elke nacht één of twee keer. En ik ben zoooo moe. Ik hoop echt dat onze zoon sneller gaat doorslapen dan zijn zus deed, die was ruim twee toen ze eindelijk ging doorslapen 🥴

9 maanden geleden

Hier ook. Standaard 1, vaak 2 en soms 3 😅

9 maanden geleden

Reactie op Kristy1104

Hier ook op een goede nacht 2-3 nachtvoedingen (bv)
Ja hier ook op een goeie nacht haha! Een slechte nacht minimaal het dubbele wel En mijn zoontje is al 1. 😉

9 maanden geleden

Hier ook, gemiddeld 3 tot 4 keer er naar toe op goede nachten. Slechte nachten wel 10 keer. En vaak nog avond voeding en rond 5 uur 😅

9 maanden geleden

Minimaal 2 keer maximaal ….. 😂😂😂

9 maanden geleden

Hier ook, meestal 1 of 2x. Zoontje net 1. Maarrr; kv.. nog andere moeders nachtvoedingen met kv??Hij krijgt dan een klein flesje 90+2 (groter gaan maar half leeg). Iets anders dan een flesje helpt 9 van de 10 keer niet :)

9 maanden geleden

Dochter bijna 1 jaar en krijgt bv. Erg wisselend maar toch minimaal 1 of 2x per nacht wakker. Als ze bij ons in bed slaapt.. in eigen bed ongeveer elke 1,5 a 2 uur wakker. Slaapt na voeding gelukkig wel weer verder.

9 maanden geleden

Reactie op Tess89

Hier ook, meestal 1 of 2x. Zoontje net 1. Maarrr; kv.. nog andere moeders n ...
Ja hier ook kv

9 maanden geleden

Reactie op Romy-A1990

Dochter bijna 1 jaar en krijgt bv. Erg wisselend maar toch minimaal 1 of 2x ...
Nahhh hier hetzelfde met in eigen bedje slapen…. Wat is dat toch hè? Slaapt hier ook tussen ons in anders blijft ze wakker worden Momenteel sowieso enorm aan het rommelen snachts.. regressie?? Ook weer soms een voeding in de nacht, terwijl ze daar al een tijdje vanaf was. Onze meid, Nory, is altijd al een rommelkont geweest, wat ik ook probeer. Ritme erin geramd, zelfstandig leren slapen… niks helpt😅😑 Vraag me regelmatig af wat ik toch zo fout doe… Maar kan het zijn dat sommige kindjes gewoon echt slechte/rommelige slapers zijn???