6 Reacties

één maand geleden

https://stichtingbabyspullen.nl/doneer-spullen/

één maand geleden

Because we carry is ook een heel mooi doel, zij doen elke keer een andere inzameling voor vluchtelingen in Griekenland.

één maand geleden

Ik doe het gewoon in de oude kleding zak die eens per zoveel tijd wordt opgehaald of in zo'n kledingbak kan doen. Ik heb sommige babykleding verkocht of weggegeven omdat het maar een paar keer gedragen was.

één maand geleden

Ik hou een deel want hoop nog een tweede kindje te krijgen. Wat ik niet wil houden verkoop ik of geef ik aan vrienden. En wat dan nog overblijft gaat in een zak voor een kledingketting (clothingloop.org). Heel leuk, haal daar zelf ook regelmatig wat uit voor m'n kind in de volgende maat!

één maand geleden

Ik hou een deel want hoop nog een tweede kindje te krijgen. Wat ik niet wil houden verkoop ik of geef ik aan vrienden. En wat dan nog overblijft gaat in een zak voor een kledingketting (clothingloop.org). Heel leuk, haal daar zelf ook regelmatig wat uit voor m'n kind in de volgende maat!

één maand geleden

Bedankt voor jullie reacties! Ik bewaar idd de leukste kleding🙂 ik heb mij ingeschreven voor de clothingloop en de rest gaat naar een goed doel🙂