11 Reacties

8 maanden geleden

Poep heeft hier vaak alle kleuren van de regenboog.. afhankelijk ook van wat er is gegeten. Iets nieuws uitgeprobeerd misschien?

8 maanden geleden

Drinkt ze genoeg? Dat kan namelijk ook een rede zijn. Natuurlijk kan het ook te maken hebben met wat je hebt gegeten

8 maanden geleden

Hi! Heeft je dochtertje misschien onlangs blauwe bessen of bramen? Dat geeft vaak deze kleur ontlasting

8 maanden geleden

Reactie op Aaatje

Poep heeft hier vaak alle kleuren van de regenboog.. afhankelijk ook van wa ...
Nee niet dat ik weet.

8 maanden geleden

Reactie op Kim Middelkoop

Drinkt ze genoeg? Dat kan namelijk ook een rede zijn. Natuurlijk kan het oo ...
Ja, over het algemeen wel.

8 maanden geleden

Reactie op Zonnestraal2022×

Hi! Heeft je dochtertje misschien onlangs blauwe bessen of bramen? Dat geef ...
Nee, ze heeft maandagavond rode bieten gehad. Maar dat had ze ook al vaker gehad.

8 maanden geleden

Mijn zoontje heeft dat als hij vlees op heeft of van rode bietjes, niks geks! 😊

8 maanden geleden

Dit heeft onze zoon regelmatig. Moet eerlijk zeggen dat zijn poep alle kleuren en structuren gehad heeft ondertussen

8 maanden geleden

Hier heeft ze dit ook regelmatig. Een deel van de poep is ook gewoon bruin. Denk inderdaad door eten

8 maanden geleden

Vaker bij de dokter geweest voor deze soort kleur.. Zij gaven meermaals aan dat dit echt normaal is en niks om je druk om te maken.. Klonk voor mij de eerste keer ook gek omdat op internet alle alarmbellen aan gaan bij “grijze” poep.. Maar dit valt blijkbaar niet onder grijs.. Bij mij was het ook exact deze kleur en dan hier en daar zelfs nog donkerde, bijna zwart ertussen. Maar goed.. na van zowel het consultatiebureau als de huisarts meermaals de bevestiging gekregen dat het totaal geen kwaad kon.. Dus toen losgelaten ❤️

8 maanden geleden

Oké! Bedankt voor de reacties. Inmiddels poept ze al weer andere kleuren!👍🏻 dit topic kan om mij worden gesloten/verwijderd. Geen idee hoe dat moet alleen.