30 Reacties

één jaar geleden

Ik heb een niet-opklapbare grondbox (voor nog geen 46euro via Aliexpress), ben er erg blij mee :) Neemt bij mij wel wat ruimte in in de woonkamer omdat ie niet op te klappen is, maar ik haar ik gebruik hem meerdere keren per dag zodat m'n dochter er rustig in kan spelen.

één jaar geleden

Hou van mijn grondbox, maar moest ik er een nieuwe moeten kopen zou ik voor een opklapbare gaan

één jaar geleden

Mijn zoontje is heel tevreden in zijn grondbox. Wel opletten met de aanschaf, ik vond het een doolhof voor ik er 1 gevonden had die voldeed aan de veiligheidseisen, van hout was en in te klappen is. Uiteindelijk gekozen voor een babyduck grondbox, is van hout en het nieuwe model (oude dus niet) is echt heel makkelijk in te klappen. Lichtgewicht en staat wel stevig (kleine man kan zich er veilig aan optrekken). Wel alles goed straks aandraaien en geregeld controleren of er niks los raakt, maar dat geldt voor elke box natuurlijk 😇

één jaar geleden

Wij hebben er 1 van skye & scott, vind het ideaal!! 🥰🥰

één jaar geleden

Reactie op Didjaa

Gebruik hem dagelijks, heb mn handen lekker vrij & alle speeltjes op 1 plek. Hier gemakkelijk op te bergen door de verbindingsstukken op de hoeken en midden te verwijderen.

één jaar geleden

Reactie op RmaVries

Mijn zoontje is heel tevreden in zijn grondbox. Wel opletten met de aanscha ...
Dankje! Welke heb jij?

één jaar geleden

Reactie op Didjaa

Oeh die ga ik even opzoeken dankje!

één jaar geleden

Reactie op DJBH

Dankje! Welke heb jij?
https://www.speciaal4kids.nl/houten-grondbox-6-panelen-inklapbaar-1452.html Ik heb even geen foto paraat, mocht je die graag willen hebben dan laat het maar weten dan stuur ik die later ☺️👍

één jaar geleden

Toevallig kwam de onze vandaag binnen. Nog even de woonkamer ombouwen, want hij is wel echt groot 😅 https://www.boxenland.nl/a-25394177/kinderboxen-playpens/box-playpen-7-3-meter-inklapbaar-72-cm-natuur-wit-of-zwart/?gclid=CjwKCAjwt52mBhB5EiwA05YKo186IoGBfEvgnge3khO6SENbIi9-CiywYgFTBVvXTISoMA9Va5P6TRoC45wQAvD_BwE#description

één jaar geleden

Wij hebben geen grondbox wel een eigen hoekje voor de kleine meid in de woonkamer

één jaar geleden

Reactie op yenna 🍀

Wij hebben geen grondbox wel een eigen hoekje voor de kleine meid in de woo ...
Oh wauw erg leuk. Waar heb je die tegels van?

één jaar geleden

Gewoon lekker op de grond laten spelen! Alle ruimte om te bewegen; rollen/tijgeren/achter of vooruit schuiven/enz. daar is mijn kleine meid nu erg druk mee. Ze heeft een speelmat maar daar blijft ze inmiddels al niet meer op liggen. Ze heeft de grootste lol op de grond en kan heerlijk de wereld ontdekken. Een grondbox vind ik echt een "sta in de weg" en zonde van mn geld...

één jaar geleden

Reactie op DJBH

Oh wauw erg leuk. Waar heb je die tegels van?
Van temu 😊 10 euro voor 10 tegels ongeveer en je kan ze ook in de wasmachine doen echt super handig!

één jaar geleden

Ik heb deze grondbox super makkelijk neerzetten en weer in te klappen echt een uitvinding heb ook nog een zoontje van 3 en zelfs hij vind het geweldig 🤣

één jaar geleden

Mag ik vragen waarom jullie kiezen voor een grondbox in plaats van vrij rondkruipen door het huis? Gewoon benieuwd!

één jaar geleden

Reactie op MM97

Mag ik vragen waarom jullie kiezen voor een grondbox in plaats van vrij ron ...
Omdat je bij vrij rondkruipen in de buurt moet blijven, voor als ze ergens tegenop gaan kruipen/staan en kunnen omvallen of voor andere nog niet veilige situaties. Nu kan ik rustig naar de wc of een andere ruimte en kind kan lekker spelen

één jaar geleden

Reactie op MM97

Ik doe het vanwegen mijn zoontje hij speelt ook met zijn speelgoed beneden en ben als de dood dat zij wat van zijn speelgoed in zijn mond doet 😅 en het is wel makkelijk als ik even snel boven wat moet pakken zo weet ik dat ze wel veilig zit

één jaar geleden

Reactie op MM97

Ik overweeg een grondbox omdat wij een hond hebben. Lief beest, maar ik wil hem niet met de kleine alleen laten, t blijft toch een dier. Met de grondbox kan de hond niet bij de kleine, dus meer een veilige plek om te spelen en dat ik even kan koken oid

één jaar geleden

Reactie op Drommedaris

Ik overweeg een grondbox omdat wij een hond hebben. Lief beest, maar ik wi ...
Ik zou dan m’n hond in een kooi stoppen Ipv m’n kind 😆

één jaar geleden

Reactie op MM97

Mij lijkt het handig om bijv. In te laten spelen als ik kook of even wat op moet ruimen.