30 Reacties
2 maanden geleden
Ons dochtertje heeft ook een keukentje gekregen (wordt 2 eind december - maar was tweedehands dus moest nu al opgehaald worden)
Verder hebben we zelf een tijd geleden een timio gekocht om te geven.
Ook zo van die sets magnetische tegels kunnen best groot kado zijn
2 maanden geleden
Reactie op Famperientje
Ons dochtertje heeft ook een keukentje gekregen (wordt 2 eind december - ma ...
Is dat Timio wat? Zat er namelijk ook over na te denken maar ik twijfel…
2 maanden geleden
Reactie op Celesteee93
Mijn dochtertje heeft er ook 1. Ze had deze bij haar eerste verjaardag gekregen maar toen kon ze er niks mee. Bewust wat achter gehouden tot ze er rijp voor was. Ze was er snel mee weg, vindt het leuk, maar nu na een week of 3 is ze er wel op uitgekeken. Ze heeft maar 5 schijfjes, dus niet veel variatie. We hebben de andere sets op haar lijstje gezet.
2 maanden geleden
Reactie op Celesteee93
We moeten het haar nog geven. Maar hoor er wel veel goeds over :)
2 maanden geleden
Ons zoontje is gek op auto's. We hebben van oma een vtech stunt baan gekregen en daar is ie gek op. Dus die gaan we uitbreiden. Helemaal leuk met allemaal muziekjes enzo
2 maanden geleden
Momenteel staat in de Lidl heel wat houten speelgoed in de afslag. Wij kochten zonet voor ons dochtertje haar verjaardag een Pikler klimdriehoek voor de helft van de normale prijs https://www.lidl.be/p/nl-BE/playtive-klimdriehoek-playtive/p100370176?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=sho-sea_brd_base-all_notset_ao_shop_nf_sl_ao_be-nl.heroes&utm_content=163544243258&utm_term=&cid=19661446548&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw4Oe4BhCcARIsADQ0cslBgKhvgEsmHhtCQn_6_t5jisiI1BVYHl3LtJYPHeZMDm-tq_gGBH4aAvjSEALw_wcB We hebben al een boog met plank en dit vindt ze echt het einde. Aanrader voor open spel. Geen plastic, geen batterijen en echt heel veel speelmogelijkheden. Je kan erop klimmen, het ka n een tunnel zijn, met een doek erover is het een tent, ...
één maand geleden
Reactie op CRLS2010
Hier krijgt ze van ons een keukentje met bijbehorende spullen. Van opa en o ...
Als het fietsje nog niet gekocht is, heb ik een heel goeie tip! Ga naar een loopfietsje met 2 wielen. Normaal leren ze daarop hun evenwicht bewaren en hebben ze geen fiets met zijwieltjes meer nodig. Van daaruit kun je subiet de stap maken naar een trapfietsje zonder zijwielen! 😊👌
één maand geleden
Reactie op Camille_
Hihi als dat vlot haat, zou ik gewoon de zijwieltjes skippen 😊👌
Ik zie het haar zo doen inderdaad maar ze is nog geen twee. Gelukkig duurt het nog even voordat ze het cadeau krijgt. Ze heeft een zus van 12 jaar ouder. Ze wil alles wat zus ook kan 🫢 Gelukkig kan ze inmiddels goed praten, scheelt iets minder frustraties 😂
één maand geleden
Wij geven hier een keukentje (tweedehands, gepimpt) met wat attributen: keukenschortje en wanten van Dille en Kamille en een koffiezetapparaatje van Little dutch. Verder vragen wij denk ik aan schoonouders/ouders de MagnaTiles cadeau.
Voor Sint geef ik haar:
Boekje, bing pyjama, broodrooster little dutch, poppenflesje, poppenkleertjes, haba spelletje