17 Reacties
2 jaar geleden
Gister voor het eerst geknipt (schoonzus is kapster) hij bleef goed stil zitten en maakte knorrende geluidjes 🥰 Gelijk een heel ander koppie

2 jaar geleden
Reactie op iiiertje
En als je speldjes of elastiekjes gebruikt? Schattige staartjes maken o.i.d ...
Ik maak weleens 1 staartje bovenop haar hoofd. Ik vind het zelf echt super schattig zo'n antenne op het hoofd haha. Het haar aan de zijkant van haar hoofd is heel dun en valt eigenlijk allemaal als 1 dikke pluk rond haar oor zeg maar. Kan eens kijken of ik dat erbij kan halen als ik 2 staartjes maak.
2 jaar geleden
Reactie op BEG83
Ken je niet iemand die kapster is en voor een kleine bijdrage thuis je doch ...
Mijn moeder was jaren terug kapster. Zij zegt gewoon wachten tot het haar meer groeit zodat er beter model in is te krijgen. Ik moest vooral van de haren bij de oren afblijven zei ze. Die zag me er al naar kijken waarschijnlijk 😆
2 jaar geleden
Hier ook een flinke haardos maar onze kapster zegt inderdaad ook nu niet aankomen lekker laten groeien

2 jaar geleden
Hoe eerder je een beetje bijpunt, hoe mooier en dikker het haar groeit, zegt mijn kapster. Bij onze dochter van nu 3,5 jaar hebben we dit vanaf 4 maanden gedaan, zij had veel haar en haar haar groeide heel mooi. Ons zoontje van 5 maanden nu is ook al een keer geweest en hij knapte al op van een paar puntjes eraf.
2 jaar geleden
Te schattig zo'n palmboompje 🥰 ik kan er maar 1, als ik er 3 probeer dan zijn ze nooit gelijk. Nog maar even oefenen

2 jaar geleden
Te schattig zo'n palmboompje 🥰 ik kan er maar 1, als ik er 3 probeer dan z ...

2 probeer, niet 3 😆
2 jaar geleden
Het haar van onze dochters is nog nooit geknipt en dat is nu prachtig (bijna 3 en bijna 2). Ze hadden beide veel en lang haar bij de geboorte.
Onze zoon had ook heel veel haar bij de geboorte, toen hij 5 maanden was hebben we de tondeuse eroverheen gehaald (3mm) omdat hij ook veel berg had en ik dat niet weg kreeg. Nu is het weer zo’n 2-2.5 cm en gebruik ik gewoon af en toe Zwitsal baby gel. Als het te lang wordt gaat de tondeuse er weer over