60 Reacties

2 maanden geleden

Op de opvang van mijn dochter oefenen ze graag! Ik kom vaak niet verderdan 1 of 2 staartjes 😅

2 maanden geleden

Knotjes

2 maanden geleden

Staartjes

2 maanden geleden

Staartje

2 maanden geleden

Knotjes

2 maanden geleden

Hele knotjes

2 maanden geleden

Hahaha, even een greep uit de collectie. Ik vind het erg leuk om haar haren te doen. We hebben gekleurde loom elastiekjes van onze oudste dochter die we gebruiken zodat de kleurtjes passen bij de kleding. Haha

2 maanden geleden

De haren van vandaag

2 maanden geleden

Ik kan hier doen wat ik wil maar binnen 15 min is het eruit. Ze trekt het gewoon met haren en al eruit 😵‍💫

2 maanden geleden

Reactie op baby1994

Ik kan hier doen wat ik wil maar binnen 15 min is het eruit. Ze trekt het g ...
Als je van die hele strakke dunne elastiekjes gebruikt, krijgen ze die er écht niet uit!!

2 maanden geleden

Ik doe bijna altijd 1 of 2 knotjes met verder los haar, maar van de week voor het eerst een vlechtje gemaakt 🥺 en de dag erna 2 vlechtjes. Zo lief

2 maanden geleden

Jaa hier al allerlei creaties 🥺😍

2 maanden geleden

Maar meestal 2 knotjes

2 maanden geleden

Reactie op December_22

Als je van die hele strakke dunne elastiekjes gebruikt, krijgen ze die er é ...
Die van mij trekt zelfs deze elastiekjes uit haar haren 😅

2 maanden geleden

Reactie op Liset_V

Die van mij trekt zelfs deze elastiekjes uit haar haren 😅
Ja dat dus. Hier ook!

2 maanden geleden

Ik ben ook fan van de knotjes.

2 maanden geleden

Meestal knotjes maar hier was ik best trots op ookal zijn de scheidingen nog scheef

2 maanden geleden

Zo leuk om creatief te zijn met die haartjes ♥️

2 maanden geleden

Haha wat heerlijk al die haartjes 😍 mijn meisje is bovenop nog zo goed als kaal en in haar nek heeft ze een klein matje😂

2 maanden geleden

Op de opvang zijn ze er goed in maar ze heeft niet veel geduld meer ervoor 😅 ik doe meestal een staartje of een knotje bij het ontbijt dan zit ze wel wat stil.