64 Reacties

2 maanden geleden

Staartje

2 maanden geleden

Staartje 😍

2 maanden geleden

Reactie op CRLS2010

Staartjes
Zit jouw kindje nu nog in de nuna “maxicosi”? Ik wist niet dat dat nog kon. Misschien handig in de tweede auto haha. Tot wanneer kan dat

2 maanden geleden

Reactie op MamaAnoukZ

Haha wat heerlijk al die haartjes 😍 mijn meisje is bovenop nog zo goed als ...
Haha zelfde hier! Ik kijk er enorm naar uit dat mijn dochter zo veel haar heeft, dat ik dit soort staartjes en knotjes kan maken 🙈

2 maanden geleden

Reactie op esmeedupee

Zit jouw kindje nu nog in de nuna “maxicosi”? Ik wist niet dat dat nog kon. ...
Kindjes mogen tot 13kg / 15 maanden in de maxi cosi! Zolang hun hoofd niet boven de zijkanten uit komt is het in principe nog goed

2 maanden geleden

Reactie op esmeedupee

Zit jouw kindje nu nog in de nuna “maxicosi”? Ik wist niet dat dat nog kon. ...
Hahah dit is een foto van vier maanden geleden ofzo. Die van ons zit niet meer in de maxicosi. Dat gaat ook niet meer passen. Ze zit inmiddels in een gewone kinderstoel en rijdt sinds kort ook vooruit mee.

2 maanden geleden

Wat leuk allemaal die haartjes 🥰 Maar hoe krijgen jullie die kleine elastiekjes er weer uit aan het eind van de dag? 😅 Zonder hard trekken lukt het me niet, maar vind dit zielig…

2 maanden geleden

Reactie op Roos__

Wat leuk allemaal die haartjes 🥰 Maar hoe krijgen jullie die kleine elast ...
Je zou ze doormidden kunnen knippen. Dat doe ik zelf niet tenzij hij er echt niet uit wil. Hier eigenlijk geen problemen om ze eruit te halen. Gewoon zorgen dat de staartjes nat genoeg zijn als je het elastiekje erom doet zodat je alle haartjes in het elastiekje krijgt.

2 maanden geleden

Mini knotjes

2 maanden geleden

Vaak gewoon 1 staartje of 2 staartjes bovenaan. Nu wou ik weten of ik al haar in 2 staarten kon doen, lukte me inderdaad 😃

2 maanden geleden

Reactie op Hi5

Vaak gewoon 1 staartje of 2 staartjes bovenaan. Nu wou ik weten of ik al ha ...
Wat een enorme bos haren heeft jouw kindje al 😍

2 maanden geleden

Het kan net, maar haar matje kan in twee mini staartjes😂

2 maanden geleden

We zijn nog hard aan het oefenen 🤣

2 maanden geleden

Mijne heeft nog weinig haar.

2 maanden geleden

Reactie op ArankaB

Wat een enorme bos haren heeft jouw kindje al 😍
Ze heeft inderdaad veel en prachtige haren. ☺️ Dank je.

2 maanden geleden

Vaak gewoon een staartje is net zo gemakkelijk. Soms twee staartjes maar dan moet ze wel stil blijven zitten haha.

2 maanden geleden

Reactie op R-J-M-

Mijne heeft nog weinig haar.
Hahaa ze kan al wel een mooie staart in😍 die van mij is nog kaal bovenop en heeft een dun matje in haar nekje😂😂😂 beetje een opa kapsel zegmaar😂

2 maanden geleden

Het is nog niet super lang, maar we kunnen er steeds wat meer mee 🥰🥰

2 maanden geleden

Oh super leuk! Wij hebben een zoontje van december 2022 en in mei ben ik uitgerekend van een dochter. Door deze foto's voel ik dan iets meer hoe het gaat om een meisje te hebben 🥰 Is het haren doen niet lastig? Net zoals bijvoorbeeld tanden poetsen dat soms is.

2 maanden geleden

Reactie op maria_1234

Oh super leuk! Wij hebben een zoontje van december 2022 en in mei ben ik ui ...
Mijn dochter heeft er niet veel geduld voor haha, ik doe het meestal tijdens het ontbijt, dan is ze afgeleid haha