30 Reacties
één maand geleden
Haha, oké goed om te lezen dat vrijwel elk kind zo z'n dingetje heeft. Stelt me toch weer gerust. 😂
Heb gisteren onze lampenfanaat meegenomen naar de Sint Maarten parade in Utrecht. Hij was zwaar onder de indruk van al die lichtjes. Denk dat hij in een uurtje zeker 100x LAAAMP heeft gezegd. 😅
één maand geleden
Jeeetje, mijn zoon heeft alle obessies zowat die hier boven zijn genoemd: putten, tractor, bus, koeien, viezigheid (blaadjes) schoenen, sokken
En de leukste obsessie; xn kleine babyzusje 🩷
één maand geleden
Wij wonen op Bali en hier gaat het om geko’s (noemt ie adjat), buddha beelden van de tempels (ogoh ogoh noemt ie ze) en trucks. Zo lief
één maand geleden
Ja, zeker. Obsessie met Bob de Bouwer kijken, lampen aan of uit doen idd, in de indoor speeltuin vooral hetzelfde ding willen doen, veel boterhammen willen eten met hetzelfde beleg...
één maand geleden
Onze zoon is helemaal gek van dinosaurussen. Kent er ook al veel bij ‘naam’ (saus res, lophus, stekosaurus, ceratop, brakkiesaurus, daktylus). Echt heel erg leuk ☺️🦕
één maand geleden
Reactie op LoAe
Deuren, ik word er gek van! Ik moet hier de buitendeur zelfs op slot doen a ...
Haha hier is het juist omgekeerd! Dochterlief wil altijd alle deuren dicht doen. Sinds kort dan ook liefst terwijl ik nog buiten sta en zij aan de ruit kan lachen dat ik niet binnen kan (kan ik natuurlijk wel. Maar weet zij nog niet ;P) ze komt me dan plots redden 😁