8 Reacties

6 maanden geleden

Hier juist precies het tegenovergestelde. Na m’n bevalling nooit ziek geweest meer. Hooguit wat snotterig maar daar blijft het dan ook bij.. heel vervelend voor je mama! 🫶

6 maanden geleden

Ik heb precies het zelfde. Alleen komt het bij mij via mijn dochter die telkens op het kinderdagverblijf iets meeneemt en mij dan ook ziek maakt.

6 maanden geleden

Ja! Al moet ik zeggen dat ik indd het gevoel heb dat het via mijn zoontje komt. Bijvoorbeeld mijn ouders die ook oppassen die zeggen ook dat ze voor hun gevoel dit jaar even veel ziek zijn geweest dan in de rest van hun leven hiervoor zegmaar bij wijze van. En ook stevig ziek! Niet enkel lullige verkoudheden. Echter heb ik ook het gevoel dat het komt door gebroken nachten etc. Bij mij ook niet 100% eerlijk deze reactie want ik ben ondertussen alweer bijna 33wk zwanger.

6 maanden geleden

Heel herkenbaar helaas…

6 maanden geleden

Ook herkenbaar. Probeer mijn immuunsysteem wat sterker te maken door vitamines te slikken en vaker vroeger naar bed. (Soms middag dutjes)

6 maanden geleden

Ja! Helaas.. gaat nu iets beter qua immuunsysteem (hij is inmiddels 15 maanden en zelf ook niet meer elke week ziekig). Maar wegens weinig slaap nog steeds geen optimale weerstand hoor, ik denk dat het erbij hoort 🫠 sterkte!

6 maanden geleden

Ja ik ook, vooral heel vaak eten wat verkeerd valt. Met nachtenlang overgeven. Nog nooit in heel mijn leven last van gehad en nu al 3 keer. Ook telkens verkouden als dochter dat is. Ik denk dat het bij mij de oververmoeidheid is..

6 maanden geleden

Ja, ik ben ook de hele winter op en af ziek geweest, super veel extreem hoesten, en herstelde maar niet. Nu gaat het al een eeek iets beter 🤞😂 hoort er een beetje bij vrees ik, met name als je zo weinig kans hebt om uit te rusten en fatsoenlijk te slapen. Sterkte!!