8 Reacties

9 maanden geleden

https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-januari-2023/heftige-slaapregressie-10-maanden-VvMr05 Veel herkenning in dit topic voor je denk ik!

9 maanden geleden

Wij hebben dit ook met onze dochter sinds drie/vier weken. Ze is nu een jaar en 2 weken. Echt vermoeiend en zwaar is het. Enige wat helpt is er aan toe geven. Wij gaan naar de woonkamer en gaan met haar spelen. Als ze daarna moe genoeg is, krijgt ze een fles en leggen we haar bij ons in bed. Eigen bed is het krijsen geblazen… pittig he.. ik hoop dat het snel over is!

9 maanden geleden

Wij hebben exact hetzelfde. Heel frustrerend, hebben 'm gister na een uur bij ons zitten en spelen en drinken toch maar in bed gelegd en laten huilen, maar hij blijft zo een uur huilen en dat is zo zielig.. geen idee wat er aan de hand is.

9 maanden geleden

Slaapregessie… bikkelen mama.. we komen er wel 💪😣❤️

9 maanden geleden

Huisarts geweest en gelukkig niks met zijn oortjes of iets anders. We zullen er toch doorheen moeten

9 maanden geleden

Reactie op Roosdecember2022

Wij hebben dit ook met onze dochter sinds drie/vier weken. Ze is nu een jaa ...
Lastig is dat. Spelen is voor mij geen optie. Dan zit ik gerust tot 4 uur met de toet toet auto's te spelen en mijn wekker gaat om 6 uur doordeweeks 😭

9 maanden geleden

Reactie op mvdg

Lastig is dat. Spelen is voor mij geen optie. Dan zit ik gerust tot 4 uur ...
Ja de mijne ook maar alles liever dan keihard gegil😂

9 maanden geleden

Hier ook zo hoor. Al weken aan het rommelen. Soms slaapt hij wel door en afgelopen nacht 3 uur lang krijsen. Niks was goed. En hij is gewoon moe maar komt niet in slaap. Ik heb hem nu iets later op bed gelegd omdat z’n middag dutje goed ging(2 uur geslapen) dus ik hoop eigenlijk dat dat het is 🤣 we blijven maar proberen hè. Ik ga wel naar hem toe. Leg hem ook bij mij maar dat werkt ook maar even. Dan weer krijsen. Konden ze maar praten 🙈