4 Reacties

7 maanden geleden

helaas herkenbaar en door werk ook doorgezet. ze is nu bijna 4 jaar en heeft nog altijd gehuild bij afscheid. voor mij was het okee als het huilen wel stopte na max 10 minuten en dat deed het altijd zeiden ze. dus toch doorgezet. ik kan mijn emotie er tegenwoordig voor uitzetten, maar blijf het echt niet fijn vinden. het is niet anders. ik moet ook werken

7 maanden geleden

owja hier ook zo herkenbaar. Mijn dochter ging vanaf 9 maanden naar de opvang. Vreselijk vond ze het. Ik kon haar sowieso nergens bij iemand brengen. Ik heb het wel door moeten zetten goe moeilijk het soms ook was voor haar maar ook zeker voor mij. Het heeft heel lang geduurd maar eigenlijk stopte het helemaal pas toen ze van de babygroep naar de peuter groep ging. (Rond 2 jaar) En echt waar als je haar nu ziet. Ze vind het geweldig! Ze vind het een feestje om erheen te gaan. Ik wens je veel succes. Bij mij duurde het ook erg lang maar dat is echt uitzonderlijk. Heb ook vertrouwen in de leidsters. Die willen niks liever dat jou kindje zich op zijn gemak voelt. succes!

7 maanden geleden

Mijn dochter ging wel graag naar de opvang. Ze had een paar weken terug 2 a 3 weken een fase dat ze de hele dag aan het huilen was daar, behalve als ze bij een bepaalde leidster op schoot zat. Eerder ophalen en thuis niks aan de hand. Zo frustrerend en sneu. Mijn moeder vond ze ook ineens niet leuk. Maar nu is het ineens weer goed. Ik denk dat ze even een eenkennigheids en verlatingsangst fase had. Maar van de ene op de andere dag was het over.

7 maanden geleden

Hier ook sinds 2 weken verlatingsangst bij het kdv, gaat echt over alleen bij de een duurt het langer als de ander. Zijn broer wordt in april 3 en daar is het net overšŸ™ˆ