Hoi hoi, herkent iemand dit toevallig? Ons zoontje, bijna 15 maanden, gaat vanaf 5 maanden 2 dagen naar de opvang en 1 dag naar oma. We zijn gestart bij een kdv, dit werkte totaal niet en zijn toen na 3 maanden overgestapt naar een gastouder. Dit ging op en af maar 75% van de tijd ging het goed. Wel eens een wat mindere dag maar dat hoort erbij helaas. Sinds 2-3 weken is het echter drama, als we hem brengen begint hij heel hard te huilen en dit stopt niet. Eerst kon ze hem dan wel afleiden door even naar buiten te gaan, bij de diertjes te kijken of zulke dingen maar laatste 5-6 x heeft hij tot 11-12 uur gehuild (daarna hebben we hem opgehaald omdat hij ook niet wilde eten enzā¦)
Bij mijn schoonmoeder begon het vorige week ook alā¦ is dit een vorm van heftige verlatingsangst? Ik haal met alle liefde mijn zoontje op maar ik vraag me af of we er iets aan kunnen doenā¦ vind het zo zielig voor hem.. laatste keer was hij helemaal bezweet zo overstuur dat hij was. Ik denk dat het geen āopvang kindā is maar stoppen met werken is eigenlijk echt de allerlaatste optie en ik denk ook dat het goed voor hem is om ergens anders te zijn dan thuis somsā¦ š