7 Reacties

8 maanden geleden

Tuurlijk bedoelen ze dat niet joh! Je moet helemaal niks he. Ik heb geen ervaring met flesvoeding dus daarover geen tips, maar trek t je niet aan. CB geeft advies en aan jou de keus of dat bij je past of dat je het op je eigen manier doet. Relax, diep ademhalen, en doen wat voor jullie werkt!

8 maanden geleden

Laat CB lekker lullen joh! Hier krijgt hij smorgens en savonds een fles op (ons) bed. En zolang het afbouwen niet lukt, dan lukt het gewoon voorlopig niet.. laat ze lekker kletsen. Je doet echt niks verkeerd! Je bent een goeie mama die geeft wat haar kindje nodig heeft 😘 CB geeft richtlijnen, geen levenseisen! Zo lang je kindje gezond is en groeit volgens zn eigen curve: neem ze met een grove korrel zout, wat mij betreft een hele zak zout.

8 maanden geleden

Mijn kleintje krijgt ook nog een fles voor bed.. Dus ze moeten nie zo zeuren.. Jij kent je kindje het beste.. En weet wat hij nodig heeft!. Je doet het super goed!.

8 maanden geleden

Cb geeft advies en ik heb geleerd van me oudste een oor in andere eruit

8 maanden geleden

Laat t los, heel veel kindjes krijgen een flesje op bed, dus maak je geen zorgen. Je kan t op den duur wel gaan afbouwen, maar als je t idee hebt dat je kindje er nog niet klaar voor is, dan doe je dat nu nog niet. Ons zoontje krijgt ook nog een (klein) flesje voor elk slaapje. Daar heeft hij echt behoefte aan. Wel poetsen we s avonds nog zn tanden na de fles, om zn tanden een beetje te beschermen.

8 maanden geleden

Als het nog niet lukt met afbouwen dan is het een teken dat je kindje het nog nodig heeft. Met sommige dingen ben ik het eens met het cb maar sommige dingen zijn ook echt onzin wat ze zeggen. Jij geeft aan dat je kindje nog veel moeite heeft met het afbouwen dan is gewoon echt een teken dat hij het nodig heeft. Wij kregen met 3 maanden ook al te horen dat ik moest stoppen met borstvoeding (geef het nu nogsteeds vol liefde).

8 maanden geleden

Lol, hier voor middag slaapje en voor het ‘s avonds naar bed gaan nog een fles alleen dan wel normale melk warm gemaakt. Maar dan nog ze vind het fijn heeft het nodig toch dat momentje. Lekker links laten liggen