2 Reacties

7 maanden geleden

Wat is er in de nacht anders dan bij het naar bed brengen? En wat is er anders in jullie kamer? Bijvoorbeeld: om 1900 is het nog licht, in de nacht is het donker op zijn kamer, bij jullie in de kamer is er een nachtlampje aan. Dan is een mogelijke oplossing een lampje. Om 1900 hoort hij jullie gerommel, in de nacht is het stil, op jullie kamer praten/rommelen jullie nog wat. Oplossing: muziekdoosje. Om 1900 is zijn kamertje nog lekker warm, in de nacht is het afgekoeld, op jullie kamer/in jullie bed is het lekker warm. Oplossing: warmer aankleden of verwarming aan. Dit zijn voorbeelden ter illustratie, maar wellicht zit er iets bij dat kan helpen. En anders kijken of je dezelfde manier van denken kunt toepassen op andere opties. Succes!

7 maanden geleden

Herkenbaar dit.. Dochter van 13 mnd wordt 's nachts wakker, dan probeer ik te troosten/ rondjes lopen, valt ze in slaap en zodra ik haar weg leg is ze weer overstuur. Ze wil persé bij ons zijn, anders gaat ze niet slapen en huilen. Ik hou mezelf maar voor dat dit een fase is en hopelijk binnenkort weer fijn in eigen bed slaapt 😅