6 Reacties

10 maanden geleden

Bezoekje brengen aan de osteopaat zou kunnen helpen. Of in ieder geval door de fysio de beweging en houding laten checken.

10 maanden geleden

Ons dochtertje had een paar weken geleden een dubbele oorontsteking maar zoals je zegt wel bij mama en papa in de armen kunnen slapen maar als ze in haar eigen bed lag of gelegd werd was het krijsen. Wij kregen toen de tip dat door de druk op hun hoofd als ze op hun bed liggen dat enorm veel pijn kon veroorzaken en dat we haar daarom beter op haar buik konden leggen. Dit leek bij ons erg goed te helpen. Ik weet niet of het bij jullie dochtertje ook werkt maar je zou het altijd kunnen proberen

10 maanden geleden

Wat vervelend dat jouw meisje zo ziek is! Wat sneu.. ik hoop dat ze snel helemaal de oude is. Eerlijk gezegd klinkt dit wel als een normale reactie.. ze voelt zich ziek en zwakjes door alle ontstekingen plus 2x antibiotica en dexamethason doet ook enorm veel met zo'n klein lijfje.. Je baby zit hierdoor waarschijnlijk niet lekker in haar velletje en heeft in korte tijd veel te verduren waardoor ze het liefst zo dicht mogelijk bij je is. Snachts verwerken baby's wat er allemaal gebeurt en zoals ik lees is dit veel geweest voor zo'n kleintje. Ik zou het even voor lief nemen en haar lekker in je armen in slaap laten vallen en, indien dit veilig lukt, haar lekker naast jou te laten slapen tot ze weer is opgeknapt. Je kan het altijd even proberen om haar in haar eigen bedje te leggen maar wanneer dit nog niet lukt zou ik er nu nog even geen strijd van maken. Paps overleefd de bank nog wel een weekje.. ( die van mij slaapt al ruim 2 maanden op de bank vanwege een moeilijke slaper ) Overstrekken heeft mijn dochter veel gedaan tijdens sprongetjes en door haar reflux. Wellicht wat maagpijn door de antibiotica's? Of misschien door de keelontsteking. Als je je daar echt zorgen over maakt kan je altijd navraag doen bij de huisarts en asjeblieft... je niet bezwaard voelen omdat je de afgelopen 4 weken al vaak gebeld hebt. Liever 10x te vaak bellen dan 1x te weinig denk ik altijd maar. Beterschap voor jullie!🥰

10 maanden geleden

Jeetje, wat een pech zeg voor je dochter. Wat veel achter elkaar, heel sneu! Maar ook zeker pittig voor jullie zeg. Mijn dochter heeft blaasontsteking gehad en hiervoor 4 dagen antibiotica geslikt. Ze had enorm veel last van de antibiotica. Ook enorm overstrekken, heel moeilijk weg te leggen, vaak wakker in de nacht. Ze poepte dagen niet en at en dronk echt super slecht. Ze spuugde er ook van. Ook echt kei en keihard huilen en gillen. Wij helpen haar darmen nu met pro biotica en meer focus op flesvoeding en vochtige voeding (komkommer) en vezels zodat de darmen weer goed gaan. Antibiotica doet enorm veel met je lijf. Niet onderschatten! Na een paar dagen ging het hier echt beter en nu is ze weer haar vrolijke zelf. Poepgedrag is nog niet weer het oude, we zijn zeker al 2 weken klaar met de antibiotica. En dat al met maar 4 dagen antibiotica! Sterkte voor jullie!

10 maanden geleden

Dank jullie wel!. Klinkt eigenlijk heel logisch inderdaad. Antibiotica is niet niks.. door de vermoeidheid zie ik het soms ook niet allemaal meer even helder :,) AB is nog tot zaterdag dus we moeten even volhouden als ik het zo lees. Vannacht heeft ze bij mij in bed geslapen (uiteraard op een veilige manier) en dit ging goed zodra ze echt sliep. Het was eerst een gevecht met gekrijs maar eenmaal toen ze door had dat het toch wel lekker lag was ze ook zo vertrokken.

10 maanden geleden

Hoi! Heel veel beterschap voor je dochter en sterkte voor jou, het is ontzettend pittig een zieke baby… ik zou je willen geruststellen over het samen slapen. Ik lees dat je het veilig doet, dus ik denk dat dat het fijnste is wat je je dochter kan bieden. Je nabijheid en steun als zij zich helemaal niet goed voelt. Ik slaap sinds mijn zoontje 8 weken was samen met hem en vind het heerlijk. Hij was toen ook ziek en het maakte zo’n verschil snachts. Daarna zijn we niet met gestopt. Nooit opstaan om te voeden en lekker samen wakker worden. Ik heb veel gehad aan de Instagram pagina’s van happycosleeper en Mothernourishnurture. Misschien jij ook wel :) Liefs