12 Reacties

één jaar geleden

Bij mij valt het gelukkig mee. Ik begin idd gelukkig wel babyhaartjes te krijgen. Gelukkig, want ik dacht op een gegeven moment ik word echt kaal. Zoveel haar verloor ik. Ook het haren trekken herken ik. Onze zoon doet dat ook graag 😂. Wat ik wel echt merk zijn mijn menstruaties. Nog steeds super heftig en ik heb nu ook echt een opgeblazen gevoel en buikpijn tijdens en net voor de menstruatie. Dit heb ik nooit gehad.

één jaar geleden

Hey, Wat vervelend… Heb je misschien voedingstoffen te kort? Bijvoorbeeld een tekort aan omega 3 kan vergeetachtig maken. En dat is ook goed voor huid en haar. Mijn kleine is nu 8 maanden, ik merk nu wel dat mijn energie level eindelijk weer normaal word.

één jaar geleden

Ik heb ook de schaar er in laten zeggen en nu haar tot m’n schouders, heerlijk! Voor de vergeetachtigheid zou je eens per dag (in het begin tweemaal) een paar korrels keltisch zeezout of een theelepeltje sole in een glas water kunnen proberen. Google er maar eens op, hier heb ik wel het idee dat het iets bijdraait. Het urineverlies hoef je zeker niet voor lief te nemen, zou eens bij een bekkenfysio langs gaan, hier nog steeds ook weleens, maar gaat steeds beter. Het heeft wel tijd nodig 😀 Verder merk ik het ook nog steeds aan mijn lijf hoor, het gaat steeds beter, maar zoals het was is het echt nog niet!

één jaar geleden

Ik ben qua energie wel weer op niveau, alleen slaapgebrek doet nog wel af eraan, haha. Maar ik loop nu tegen de kilo’s aan die ik er niet afkrijg en baal ontzettend van m’n hangende borsten. Ik merk dat ik nu heel erg zoekende ben naar mezelf. Dat ik moeder ben, maar verder het niet meer zie…

één jaar geleden

Hier ook echt mega vergeetachtig, terwijl ik normaal echt ALLES onthoud. Ik vind het heel frustrerend. Ik blijf ook echt doodop, voel mij mega leeg. De nachten zijn niet super, maar niet zo erg dat ik mij elke dag moet voortslepen.. ik heb de huisarts gevraagd voor het bloedprikken van allerlei waardes. Even kijken of het niet lichamelijk is.

één jaar geleden

Reactie op EstherVJ

Ik ben qua energie wel weer op niveau, alleen slaapgebrek doet nog wel af e ...
Dat laatste vind ik ook wel heel herkenbaar. Ik ben moeder, maar ben ik daarnaast ook nog wat🙈 ik voel me een beetje uitgeleefd ofzo😅 En die kilo’s die willen er bij mij ook nog niet af.

één jaar geleden

Heel herkenbaar! Ik vergeet ook nog steeds erg veel. Mijn haar valt nog steeds met bossen uit en heb chronisch slaaptekort met 2 kids (peuter en baby van 8mnd) zonder partner. Leef echt per dag en denk maar niet te veel vooruit. Heb in juni een spiraal laten zetten vanwege heftigheid menstruatie maar voel me er alleen maar ongelukkiger van want ben nu van de 4 weken er drie ongesteld 😟. Wel minder heftig...maar nu dus erg lang. Volgens Vk kan dit een half jaar duren voordat de klachten minder worden. En heb er nog aardig wat kilo's aan zitten die er nog af moeten maar nu echt nog geen puf voor...Het komt vast goed, maar nu hobbel ik nog maar ff door...

één jaar geleden

Ik had dit zelfde. Ben toen op advies van iemand van Holland en barret begonnen met het slikken van biotine en 1-2x per week inmasseren van mijn hoofdhuid met arganolie met druppels Rozemarijn erin. Als ik thuis ben kan ik je de precieze verhoudingen sturen

één jaar geleden

he Wat vervelend zeg! Ik moet zeggen mijn dochter is nu 9 maanden (21-11) en ik kan eindelijk zeggen dat ik me weer goed voel. Ze slaapt zowat door (natuurlijk zijn er nog nachten dat ze wel komt), mijn energie level is weer zo goed als terug, en mijn haaruitval is echt beduidend minder. Het duurde ook echt voor mijn gevoel lang maar het gezegde 9 maanden op, 9 maanden af nou dat klopte wel echt bij mij

één jaar geleden

Het is heel herkenbaar voor mij! Die korte haartjes en vergeetachtigheid. De nachten gaan goed, maar vind de combinatie van werken heel pittig, m.n. zaken die veel concentratie / schakelen vergen. Voel me soms ook sneller emotioneel. Zelf denk ik dat het komt omdat de borstvoeding steeds minder wordt. Herkenbaar?

één jaar geleden

Vergeetachtigheid is nog zeeeeker niet voorbij bij mij, zo ben ik op vakantie bijvoorbeeld mijn schoenen mee te nemen. Ook had ik maar drie onderbroeken mee voor een hele week (hoe dan????). Eindstand heb ik dus nieuwe schoenen en onderbroeken over gehouden aan de vakantie, ook wat waard. Haarverlies herken ik ook, maar deze shampoo heeft mij echt geholpen. Van bosjes haar uit kunnen trekken bij het wassen, nu gewoon weer net zoals het was voor m’n zwangerschap.

één jaar geleden

Reactie op Jowoho

Vergeetachtigheid is nog zeeeeker niet voorbij bij mij, zo ben ik op vakant ...
Nog even een toevoeging; de shampoo doet verder helemaal niks voor je haar, geen volume of anti pluis oid. Wat ik doe is om en om wassen. De ene keer mijn gewone shampoo en de andere keer deze.