15 Reacties

10 maanden geleden

Samen douchen?

10 maanden geleden

Erbij zitten, kleiner dan onze badkamer kan bijna niet. Het bad staat op de grond en ik zit er gewoon naast. Ze blijft zelf wel zitten, ik zit er echt bij om te voorkomen dat ze eruit klimt of ongemerkt kopje onder gaat.

10 maanden geleden

Wij douche samen of ga er bij zitten

10 maanden geleden

Ik zit ook naast haar, vinden we beide nog gezellig ook 😁

10 maanden geleden

Hier gaat ze af en toe lekker in de wasbak van de keuken! Vind ik zelf ook relaxter als op de grond erbij zitten als zij in het grote bad zit. In het grote bad valt ze snel om (glad en wilt continu alle kanten op), maar in de wasbak zit ze stevig. Wel even de grond drogen achteraf ;)

10 maanden geleden

Baby badrine: https://www.babypark.nl/puck-badring-wit.html?color=613&gclid=Cj0KCQiAr8eqBhD3ARIsAIe-buN2t50GG5mxZJdAOjBk68AQxYy6_Hg44LQX3zan6v2zchDQ2WM2qGIaAt-NEALw_wcB

10 maanden geleden

Mijn buurvrouw heeft rugklachten en zette haar zoontje toen hij nog niet zo goed kon zitten en staan in de ikea kinderstoel onder de douche, zo had ze haar handen vrij en kon ze hem op een fijne hoogte douchen....

10 maanden geleden

Reactie op BEG83

Mijn buurvrouw heeft rugklachten en zette haar zoontje toen hij nog niet z ...
Dit is ook een goede ja doe ik bij oma ook en op vakantie haha!!

10 maanden geleden

Reactie op Melaniejochem

Samen douchen?
ik kan hem niet vast houden, te beweeglijk en ruim 10 kilo..

10 maanden geleden

Reactie op BEG83

Mijn buurvrouw heeft rugklachten en zette haar zoontje toen hij nog niet z ...
ha goeie !

10 maanden geleden

Wij hebben ook een kleine badkamer ik denk dat we haar badje misschien 4 a 5 keer gebruikt hebben als newborn hebben we alleen haar tummytub veel gebruikt haar badje amper zijn heel gauw over gegaan op samen douche.

10 maanden geleden

Wij zette het badje in het begin in de keuken en deden dan water in het badje. Misschien een idee voor je zodat hij wel op de pootjes kan staan en je geen last van je rug hebt ^^

10 maanden geleden

Wij hebben een 'ok baby' badje die in de douchecabine past. Ik zit er gewoon naast. Maar mijn dochter zit al goed. Probleem is nu dat ze steeds gaat staan en klimmen 🤣

10 maanden geleden

Ik zet als ik snel will en alleen ben vaak z'n bad inlay in de douche. Daar "zit" ze dan op. Super stabiel zitten zeker in de nattigheid lukt hier niet. En dan kan ik haar makkelijk afdouchen.

10 maanden geleden

Reactie op AVAS

Baby badrine: https://www.babypark.nl/puck-badring-wit.html?color=613& ...
Jaa wij hebben ook zoiets en dan zet ik gewoon de handdouche aan en zo spoel ik haar af (met gebrek aan een bad) werkt top!!