19 Reacties

8 maanden geleden

En misschien raspen ? Hier doen we ook dunne plakjes indd. Verder eet ze echt alles en kauwt alles weg maar ook appel vind ik nog een beetje eng soms

8 maanden geleden

Ik snij het gewoon in mooie hapklare blokjes🙈

8 maanden geleden

Gepureerd of in hele kleine schijfjes zonder schil

8 maanden geleden

Dit is vanuit de Solid starts app het advies.

8 maanden geleden

Ik geef zelf een kwart of een halve appel, met schil Zo kan ze zelf doseren hoe groot de hapjes zijn die ze eraf bijt. Gaat echt steeds beter! In het begin idd met kokhalzen en dan was ze er snel klaar mee. Maar nu sinds een maand of 1,5 gaat het heel erg goed en is het echt een activiteit voor haar. Onze dochter is bijna 13 maand nu

8 maanden geleden

Wij geven haar een appel in kwarten (soms in acht stukken, ligt aan de grootte van de appel) in haar hand. Zonder schil. Met schil kokhalst ze regelmatig en komen er stukje van de schil weer naar buiten 😂 In het begin deed ze dit ook met de appel zonder schil. Nu is ze er aan gewend.

8 maanden geleden

In 4 stukken is de oplossing😂 dat ik dat niet bedacht heb

8 maanden geleden

Helemaal blij met haar appel

8 maanden geleden

In achten :). In het begin was ze een konijntje. Beet ze er kleine stukjes af en spuugde ze het uit, haha. Hele grond bezaaid met kleine stukjes. Blijven aanbieden en inmiddels eet ze er veel van op!

8 maanden geleden

Geraspt

8 maanden geleden

Mijn zoontje is een goede eter/kauwer en kreeg al vroeg vast voedsel maar appel geef ik niet in grote stukken omdat ik dat doodeng vind haha. Dus ik rasp!

8 maanden geleden

Gekookt en dan in smalle stukjes. Ik durf niet ongekookt te geven maar ik ben sowieso met alles bang 😒 ze heeft ook pas 1 tandje haha

8 maanden geleden

Ik kook de plakjes nog steeds 😬

8 maanden geleden

Hier gaat in 4 stukken echt top! Ze kan goed kauwen, ze heeft 8 tandjes en 4 kiezen! Gekookt en geraspt vindt ze echt niks! In 8 stukjes bijt ze blokjes af waardoor die zo de keel in kunnen.

8 maanden geleden

In plakjes, gaat hier prima.

8 maanden geleden

ik durf bij groente en fruit niks wat hard js. heeft maar 4 voortanden en slikt naar mijn idee veel gewoon door zonder te kauwen

8 maanden geleden

Ik gaf ze in hele dunne schijfjes, mijn moeder maakt gebruik van een lepel en holt de appel uit. Nu wilt mijn dochter het enkel zo eten,😄

8 maanden geleden

Ik doe gekookt, gerapt of in de plakjes. Ze heeft nog wel moeite met rauwe appel in stukjes.

7 maanden geleden

Appel is een van de meest “gevaarlijke” dingen vanwege stikgevaar. Ik rasp het of stoom of bak het even