28 Reacties

9 maanden geleden

Ligt eraan.. soms is het echt beter om dr eventjes te laten jammeren/huilen ...
dit inderdaad... hier jammert/zeurt hij ook best vaak na het wakker worden en dan laat ik hem ook ff zn gang gaan en meestal na een kwartier slaapt hij weer verder, maar bij echt overstuur huilen ga ik er ook gewoon heen natuurlijk

9 maanden geleden

Ik laat mijn kindje niet huilen. Blijkbaar heeft hij nood aan zijn mama dus ik ben er voor hem. Kost me veel energie, maar nog geen dag spijt gehad dat ik er voor hem ben❤️

9 maanden geleden

Reactie op Lola400

Ik laat mijn kindje niet huilen. Blijkbaar heeft hij nood aan zijn mama dus ...
Dit heb ik ook altijd gedaan. Bij mij laten inslapen, en slapend wegleggen. Beste keuze geweest. Laatste week merkte ik dat hij zich bij mij juist verzette tegen slaap. Toen de keer daarna in z’n eigen bed gelegd. Hij moest wel een halve minuut jammeren, maar viel zo in slaap

9 maanden geleden

Wij laten hem 10 minuten huilen, als hij na 10 min nog huilt gaan wij naar boven leggen we hem weer neer en wensen hem welteruste...😊 dit net zolang tot hij slaapt. Zo weet hij wel dat we er voor hem zijn maar dat we hem niet eruit gaan halen.😅Dit deden we maanden geleden wel waardoor we zelf niet konden functioneren doordat we hele nachten hem aan het wiegen waren of uiteindelijk maar bij ons in bed namen😅

9 maanden geleden

Bij ons ligt het eraan hoe ze huilt. Als ze overstuur is gaan we eigenlijk meteen weer heen. Als ze gewoon wat mopperend huilt, laten we haar gewoon en valt ze vaak in slaap. Als ze heel erg overstuur is werkt het namelijk averechts en gaat ze helemaal niet slapen

8 maanden geleden

Nooit

8 maanden geleden

Echt huilen gebeurt gelukkig bijna nooit meer. Dan zou ik er na 1 minuut heen gaan. Ze heeft soms wel dat ze afwisselend jengeld en kletst, dat laten we maximaal 30 minuten duren, maar meestal slaapt ze dan al.