16 Reacties

3 jaar geleden

Heb altijd mijn gewone wasmiddel blijven gebruiken, enkel wasverzachter is van robijn sensitive

3 jaar geleden

Even een tip wat iedereen verkeerd doet met dit em gewoon geur wasmiddel. Ik heb zelf een parfum allergie en daardoor wassen wij natuurlijk al jaren met Neutral of in ons geval met AH Puur. Wat je doet heeft geen zin voor je kindje, als je voor jullie eigen was met geur was en voor je kind zonder blijven de geur resten in de wasmachine zitten. Dus ook in de was van je kindje, onnodig en zonde van je geld. Je zou iedere keer de wasmachine moeten reinigen op een programma van 90° zodat die resten weg zijn, wat je ook kan doen en dat doen wij als wasverzachter gebruiken. Gewone azijn van de "sla afdeling", dus geen schoonmaakazijn. Scheutje erbij doen tijdens de wasbeurt. Verder heb je een parfumvrije lijn van het Kruidvat, scheelt flink in je portemonnee vergeleken met Neutral. Geen aanval, enkel tip.😊

3 jaar geleden

Wij gebruiken waspoeder en voor ons zelf was verzachter erbij alleen voor hem dan niet

3 jaar geleden

Oh hier gebruiken we al hele tijd gewoon ons wasmiddel. Kraamverzorgster heeft er ook niks van gezegd, die deed er zo te ruiken juist nog meer wasmiddel in dan wij 🤣🙊. Maar de kleine heeft nog nergens last van in ieder geval!

3 jaar geleden

Ik gebruik ook gewoon ons eigen wasmiddel. Tot nu toe nog geen allergische reacties opgemerkt bij mn zoontje

3 jaar geleden

Altijd ons eigen wasmiddel gebruikt hier!

3 jaar geleden

Ik ben er echt bang voor. Aan billendoekjes kan hij alleen waterwipes en Kruidvat waterdoekjes hebben. Met alle andere open billen. Wij gaan dus voorlopig door met aparte was. Wel hebben wij aan de commode een tasje hangen met zijn vieze was. Dus we houden het ook makkelijk apart

3 jaar geleden

Reactie op Jeannette_11

Ik ben er echt bang voor. Aan billendoekjes kan hij alleen waterwipes en Kr ...
Lees dan alsjeblieft m'n eerdere reactie als je er echt zo bang voor bent.😔

3 jaar geleden

Reactie op Jeannette_11

Ik ben er echt bang voor. Aan billendoekjes kan hij alleen waterwipes en Kr ...
Ik gebruik geen billendoekjes, enkel op locatie. Ik gebruik een doos met papieren tissues en mustela reinigingsmelk en reinigingswater en na elke pamper billencreme, nog nooit een rood billetjes gehad in tegenstelling tot mijn 2 oudere dochters🙃

3 jaar geleden

Reactie op C hantal

Even een tip wat iedereen verkeerd doet met dit em gewoon geur wasmiddel. I ...
Ik heb gezocht, maar kun je een linkje sturen van die van Kruidvat? Kan het niet vinden

3 jaar geleden

Reactie op C hantal

Lees dan alsjeblieft m'n eerdere reactie als je er echt zo bang voor bent.� ...
Zie het staan inderdaad! Maar je zou dan dus zeggen dat het geen kwaad kan, omdat we onze eigen kleding met ander wasmiddel wassen al?

3 jaar geleden

Reactie op Jeannette_11

Zie het staan inderdaad! Maar je zou dan dus zeggen dat het geen kwaad kan, ...
Ik bedoel dat je of met je eigen wasmiddel moet wassen of alles, dus ook van jullie, parfumvrij. Anders heeft het geen zin. Het zit in je wasmachine en in je kleding/was, je zou dan eerst al je kleding oneindig moeten wassen tot de geur eruit is en dat gaat je nooit meer lukken.

3 jaar geleden

Reactie op C hantal

Ik bedoel dat je of met je eigen wasmiddel moet wassen of alles, dus ook va ...
Dan gaan we binnenkort gewoon over op ons eigen spul! Merk er nu namelijk geen problemen mee

3 jaar geleden

Reactie op Jeannette_11

Dan gaan we binnenkort gewoon over op ons eigen spul! Merk er nu namelijk g ...
Hoeft ook niet, eczeem krijgen kleintjes vaak als het een van de ouders heeft. Mijn man heeft astma en ik eczeem + parfumallergie, dus garantie dat ze een van de twee krijgen of allebei. Ons zoontje heeft inmiddels astma, verder alle drie nergens last van omdat we alles al parfumvrij hebben. Wasmiddel, shampoo tot wc spullen.

3 jaar geleden

Ik heb gewoon onze normale wasmiddel gebruikt vanaf het begin. Als ze er niet tegen zou kunnen dan merkten we dat meteen. Niks aan de hand! Dus ook geen gedoe met apart wassen. Gewoon proberen :)

3 jaar geleden

Reactie op C hantal

Hoeft ook niet, eczeem krijgen kleintjes vaak als het een van de ouders hee ...
Hier beide ouders niks, zoontje dus alleen hele gevoelige billen