7 Reacties

6 maanden geleden

Hier ook hetzelfde meegemaakt. Hij kon gewoon niet slapen door het hoesten en uiteindelijk overgeven ieder nacht en dit heeft bijna 4 weken geduurd. Het is nu gelukkig voorbij. Hij was goed ziek. Uiteindelijk naar de huisarts geweest en bleek dat hij dubbele oorontsteking had. Hij had eerder een oorontsteking dus ik herkende het dit keer niet. Maar een antibiotica gekregen en het verdween daarna heel rustig. Sterkte.

6 maanden geleden

Reactie op Wondertje68

Hier ook hetzelfde meegemaakt. Hij kon gewoon niet slapen door het hoesten ...
Wat sneu zeg. Fijn dat hij er nu vanaf is. Wij zijn ook bij de ha geweest. Wij lopen al vanaf sept. Elke keer weer een verkoudheid met hoesten. Tussendoor ook erg ziek geweest en randje opname gezeten. Van de week had hij vocht achter het trommelvlies en iets rode oortjes en wat kraken op z'n longen. Maar niet heftig genoeg om AB te geven.

6 maanden geleden

Reactie op Marsje

Wat sneu zeg. Fijn dat hij er nu vanaf is. Wij zijn ook bij de ha geweest. ...
Ja hier ook hoor. Al zolang ziek. Eerst verkouden, daarna buikgriep daarna waterpokken en daarna dus oorontsteking. En daarna was ik er dus wel klaar mee. Dus heb echt gezegd dat ze iets moeten doen en mij niet zomaar naar huis moeten sturen want ik was op. Dus ben blij dat het voorbij is voor nu.

6 maanden geleden

Heb je al simpele middeltjes geprobeerd? Door standaard Luuf op z'n borstkastje te smeren, een gesneden ui op z'n kamertje. Bij ons dochtertje werkt bij veel hoesten Nurofen, pijnstilling in een vloeibare versie en werkt snel.

5 maanden geleden

Reactie op C hantal

Heb je al simpele middeltjes geprobeerd? Door standaard Luuf op z'n borstk ...
Ja helaas wel. Vsm tussikind, zetpil, ui, luchtreiniger overdag, ramen open, dampo onder de voetjes. Nu de tip gebruikt van je om zetpil en neurofen te geven. Hopelijk werkt dit.

5 maanden geleden

Hier helpt het tijdens verkoudheid/hoesten ook altijd erg goed om het hoofdeinde van het bed wat schuin omhoog te zetten zodat je kindje niet helemaal plat ligt. Zelf doe ik dit door 2 dikke boeken (nu toch weinig tijd voor lezen 😉😅) onder de voorpoten van het bedje te zetten. Maar een grote opgevouwen handoek onder het matras is ook een optie. Icm met pijnstilling/neusspray/luuf/hoestdrank kom ik dan vaak redelijk de nachten door met mn kids.

5 maanden geleden

Reactie op BEG83

Hier helpt het tijdens verkoudheid/hoesten ook altijd erg goed om het hoofd ...
Bedankt. Helaas het hoofdeinde omhoog zetten heeft geen zin, want ons zoontje gaat het hele bedje door. Ligt niet op 1 plek.