7 Reacties

vor 9 Monaten

Het RS virus heerst heel erg momenteel. Wacht niet te lang af en bel de huisarts of als het erger wordt de HAP Beter een keer teveel dan te weinig

vor 9 Monaten

Het zou een gewone verkoudheid kunnen zijn. Deze kunnen lang duren. Mijn zoontje heeft rs virus gehad. Dit zou natuurlijk ook kunnen.

vor 9 Monaten

Hier heeft onze zoon van net 1 ook net het RS virus gehad. Flink verkouden, hoesten (soms bleef hij er in hangen), benauwd en koorts. Gelukkig niet zo erg dat hij naar het ziekenhuis moest. Maar het duurt lang voor ze er weer helemaal af zijn. Hij is al 3 weken aan het kwakkelen.

vor 9 Monaten

Ik ben trouwens na de huisarts geweest en mijn zoontje had dan rs virus. Hij had een pompje gekregen en neusspray. Hierna voelde hij zich echt beter.

vor 9 Monaten

Onze dochter precies hetzelfde, alleen had zij ook een hele slechte adem. Wat bleek ontstoken amandelen en een ontstoken oortje... kwakkelt nu al zo'n 5 dagen met klachten. Ene moment is het erger dan een ander moment. Je kan altijd even bezoekje brengen aan de huisarts! Dan kan je wat beter uitsluiten wat het is en weet je ook wat je er aan kan doen om het voor je kindje aangenamer te maken

vor 9 Monaten

Bij ons was het ook RS-virus. Kijk naar de neusvleugeltjes of ze flapperen en naar het buikje/borstkast of dat heel erg intrekt met ademen. Dat kan wijzen op benauwdheid. Ons dochtertje had dat heeeeel erg en die is 5 dagen opgenomen in het ziekenhuis. Dus ik zal zeggen; als je het niet vertrouwd, gewoon de huisarts even bellen?

vor 9 Monaten

Dankjewel allemaal. Kreeg nu ineens ook echt koorts en erg veel hoesten en heb ik toch maar gebeld. Heb een pufje gekregen. De dokter dacht of RS of peuterastma (vanwege zijn eczeem)