58 Reacties

één jaar geleden

2 tot 3 keer in de week. Normaal 2x maar als ze zich bijvoorbeeld helemaal onder haar eten heeft gesmeerd dan een keer extra

één jaar geleden

Hier ook 2 tot 3 keer per week.

één jaar geleden

Hier ook 2 tot 3 keer per week.

één jaar geleden

Gewoon om de dag.

één jaar geleden

1 of 2 keer en elke avond voor het slapen even goed schoonmaken met een washandje.

één jaar geleden

Wij doen onze uk om de dag even in de douche. Eigenlijk vooral omdat ze lang haar heeft en dit echt zo snel vies is. Haar haarbos wassen we dan met shampoo, het lijf niet altijd met zeep. Hoe pakken jullie dit aan met de kinderen met lang haar?

één jaar geleden

Reactie op Marloes712

Wij doen onze uk om de dag even in de douche. Eigenlijk vooral omdat ze lan ...
Ik doe haar elke dag even mee onder de douche. De ene dag alleen water en afspoelen en de dag erna wel shampoo en douchegel. Dus om de dag wel wassen.

één jaar geleden

2 tot 3x p. week

één jaar geleden

1x per week. De rest van de week met een washandje. Ze heeft een hele gevoelige huid.

één jaar geleden

2 a 3 keer per week

één jaar geleden

2x per week douchen samen en 1 x in bad. Woensdag en vrijdag douchen en zondag in badje

één jaar geleden

Ik ben begonnen met 2 à 3 keer per week, maar eigenlijk gaat hij de laatste tijd elke dag even mee onder de douche, als onderdeel van de avondroutine. 🤭 Ik gebruik wel (bijna) nooit zeep. Als we hem eens niet douchen dan was ik hem 's avonds voor het slapen even met een washandje.

één jaar geleden

Reactie op Kristy1104

Ik ben begonnen met 2 à 3 keer per week, maar eigenlijk gaat hij de laatste ...
Ik gebruik trouwens wel vaak moedermelk, wordt zijn huid echt super zacht van ☺️

één jaar geleden

Wij doen een keer per week, met zo min mogelijk zeep. Ook de oudere meiden (2 en 3, met prachtig lang haar). Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, als ze vies zijn of ziek zijn is het natuurlijk vaker

één jaar geleden

Wij 3 keer per week 2 keer in de avond en 1 keer in de ochtend

één jaar geleden

Mijn zoontje doucht elke dag voor dat hij naar bed gaat. Als het 1 dag te laat is dan om te douchen is het niet erg gaat die volgende dag maar weer. 🫧🧼

één jaar geleden

Oh wat grappig, wij elke dag. We wisselen douchen en bad af. Vooral in bad is echt feest, m’n man gaat altijd met m’n zoontje samen. Echt hun momentje!! Wel ook omdat we Rapley doen en hij elke dag helemaal onder zit😂

één jaar geleden

Wij heel weinig tov anderen als ik t zo lees, alleen als hij vies is 😂. En gebruiken nooit zeep/shampoo. We zwemmen één à twee keer per week, daar doucht hij dan ook even. Daarnaast max één keer maar ook wel eens niet 😅

één jaar geleden

Eén a twee keer per week 😅

één jaar geleden

Hier gaat ze elke dag in bad of onder de douche. Wij douchen zelf ook elke dag, haha! Een van ons gaat dan onder de douche met het badje voor ons of samen met haar douchen. We gebruiken wel zeep! Het badje is onderdeel van het avondritueel en ons dochtertje kruipt het hele huis door en ondanks dat ik na alle eetmomenten van de kleine stofzuig en 1x per dag de dwijl erdoor haal, wordt ze aardig vies. Nou komt dat vooral door het eten, dus wel zo lekker om dan even te badderen. Ze vindt het bad overigens heerlijk en heeft geen problemen met de huid🥰