8 Reacties
één maand geleden
Volgende week gaan wij naar kind en gezin (België) en meten en wegen ze weer. In juli was ze 78cm en 12.kg. heb niet het gevoel dat ze heel veel verzwaard is eigenlijk.
Als je wilt hou ik je vrijdag op de hoogte :)
één maand geleden
Nee dat klopt niet. Het gaat vanaf 15 maanden om verhouding lengte en gewicht. En daarbij is een gewicht van 13 kg bij 2 jaar voor jongens een prima gewicht, absoluut geen ondergewicht. Maar goed, ze kijken dus echt naar verhouding lengte/gewicht en of een kind zijn eigen lijn blijft volgen.
één maand geleden
Ons dochtertje word eind december 2 en zit nu in maatje 80/86 ze woog de laatste keer net 9 kilo. Heb niet echt het idee dat ze veel is aangekomen maar ga haar binnenkort wel een keertje wegen omdat ik eigenlijk wel benieuwd ben
één maand geleden
Hier is ze 84cm en 10,5kg, haha! Ze draagt maat 86, maar valt nog ruim. Ze moet het vooral kwa lengte echt hebben. Ze is heeeel fijntjes🥹 zolang hij gewoon alert is en veel speelt lijkt mij gewicht niet heel veel zeggen hoor!
één maand geleden
Ons dochtertje is bijna 2. Lengte weet ik niet, heb nog geen afspraak voor consultatiebureau om te meten. Zit nu wel maatje 86, soms 92 of soms 80🙉 Gewicht is op onze volwassen weegschaal ongeveer 10.5 kg. Ze weegt niet veel. Eet ook niet bijster veel, soms wel ineens heel veel, maar smorgens krijg ik er amper wat in. Ik wil het ook niet forceren, het is wat het is. Moest roomboter op brood smeren, maar dat vind ze vies… dus nu vaak wat dikkere laag pindakaas voor de kcal😅
één maand geleden
Ze is overigens lekker actief, dus ik maak me geen zorgen! Zit lekker in dr vel:)