Hoi hoi,
Wij hebben een heerlijk mannetje die 29' december 2 wordt.
Hij is altijd een prima slaper geweest, sliep vrij snel in zijn eigen kamertje en met 4 maanden compleet door van 19 tot 7. Een enkele keer dat hij wat moeite heeft met inslapen of dst snachts wakker werd en ontroostbaar was.. maar eigenlijk altijd in zijn eigen bedje weer in slaap gevallen
Het begint al met naar bed gaan, waar we normaal boekje lezen aan slaapbeer aan en weg. Zijn we nu een half uir verder en lopen we pas de kamer uit als hij echt slaap.
Dan begint ie snachts tussen 1 en 3 ineens ontroostbaar te huilen/ gillen. En begint ie daar dus enorm bij te hoofdbonken. Dat hij nu een heel blauw voorhoofd heeft. Dit zorgt lichtelijk voor paniek dat wij het gecontroleerd laten uithuilen ook niet meer aandurven en hij dus maar tussen ons in komt Liggen, waarna hij soms wel soms niet wel verder slaapt. Maar in iedergeval rustig is.
Nu vraag ik me af.....
Is dit inderdaad de slaapregressie van 2 jaar...
Is dat hoofdbonken normaal??
En wat kunnen wij doen???
Ja dit is echt de slaapregressie
Ons zoontje is gister 2 geworden en de afgelopen 6 weken was een DRAMA!! Zelfs een slaapcoach ingeschakeld, en pas sinds nu 4 dagen slaapt hij weer door in z’n eigen bed!
Maar die 6 weken was echt vreselijk!
Hele nachten wakker of ontroostbaar!
Nu merken we echt dat hij z’n grote sprong gemaakt heeft!
Waar kan hij in de nacht zijn hoofd blauw aan bonken? Misschien zorgen dat daar kussens zitten zodat hij zich niet kan bezeren... en ingrijpen zodra hij zichzelf pijn aan het doen is
Ik heb ergens eens gehoord dat hoofdbonken komt door oververmoeidheid😅 zo ...
Jaa precies houden hem overdag al echt aan ze middagslaap die doet ie eigenlijk nog heel netjes en dan savonds 7 uur half 8 en normaal sliep ie dan echt tot 7 uur door.
Hier hetzelfde (alleen niet het hoofd bonken). Deur open en lamp aan in de gang heeft 1 week gewerkt, maar helaas nu weer terug bij af. Meerdere keren wakker 's nachts en niet willen slapen 's avonds.
Hier deed mijn zoontje dat ook heel erg.
Hebben van die bed omranders tegen her hoofbord gemaakt hielp voor geen meter.
Nu sinds ong 3 weken wou hij ineens een knuffel mee naar boven dus die maar in zijn bed gelegd.
Sinds dien is het hoofd bonken eigenlijk wel gestopt
Hij word in Dec ook 2
Hier hetzelfde (alleen niet het hoofd bonken). Deur open en lamp aan in de ...
Ja precies wat een drama dit 🫣... en erg frustrerend.. jaa .. af en toe denken we ow lekker hele nacht in eigen bed en dan de volgende dag toch weer de zelfde problemen...
Hier deed mijn zoontje dat ook heel erg.
Hebben van die bed omranders tege ...
Jaa knuffels heeft ie al in bed liggen want knuffels moeten van hem ook naar bed.. hij heeft alleen niet echt een knuffel waar hij lekker mee knuffelt dus helaas dat hier ook
Nog geen oplossing ..