5 Reacties

één jaar geleden

Hoi, Mijn man is ook huisvader sinds dat ons zoontje 4 maanden oud is. Eigenlijk net als bij nou, is zijn droom ook echt uitgekomen en hij leest zich overal over in. Hij vind het fantastisch. In onze omgeving ook de enige, maar leuk om te lezen dat er dus meer zijn! Ik ben supertrots op hem en vind het prachtig om te zien hoe ze met elkaar zijn.

één jaar geleden

Respect voor jou! Ik vind het echt leuk om te lezen dat jij je hier zo mee bezig houd! Ik zou willen dat mijn man dat thuis doet 😅

één jaar geleden

Nee hoor. Denk niet dat je de enige bent maar dat hier veel moeders en vrouwen zijn. Mijn vriend werkt 2,5 dag thuis en voelt zich heel betrokken bij de ontwikkeling van ons zoontje. Alles wat nodig was voor inbakeren, boertjes laten en wiegen heeft hij uitgezocht. Het slaapritueel heeft hij geïntroduceerd en gedisciplineerd volgehouden waardoor we daar elke dag op terug kunnen vallen. Wat betreft speelgoed en nieuwe dingen proberen zet ik meestal de toon. Naar de dierentuin gaan, naar Monkeytown, nieuw speelgoed voor zijn motoriek en stapelen. Samen zwemmen met babyzwemles doen we ook afwisselend. Op vakantie ook 3x met z'n allen gedaan. Ligt er net aan waar je beide goed in bent en zin in hebt. En daarop gebaseerd taken te verdelen.

één jaar geleden

Hoi! Wat leuk om te lezen! Mijn man en ik hebben het 50/50 verdeeld en een dag oppas en ik merk dat hij ook goed kijkt naar uitdagend spel voor ons zoontje. Ken je de website en podcast van de praktijkvader? Misschien is dat leuk voor je :)

één jaar geleden

Reactie op RuthieDi

Hoi! Wat leuk om te lezen! Mijn man en ik hebben het 50/50 verdeeld en een ...
Net geabonneerd, super interessant, thanks!