14 Reacties

3 jaar geleden

Heeey, het is opzich best simpel. Ik ben ook destijds in Turkije opgenomen geweest. Je moet alleen een factuur+ de naam van de behandeling in het engels hebben. Uiteraard met zijn naam en geboortedatum hierop. Je verstuurt dit naar je zorgverzekeraar met je eigen verhaal op de post. Bij mij is het gelukt!

3 jaar geleden

Merhaba Medical dosyanin kopyasini ingilizce olanina ihtiyacimiz var yurtdisindaki sigorta sirketimiz bunu istiyor Sigorta sirketimizle gorusme yapacagiz bu konu uzerine Ve sigorta sirketi doktorun bilgilerini bizden istedi isim soy isim telefonnumarasi ve medical dosya maillene bilme imkani varmi diye sormamizi istedimer eger mumkun ise assistance@eurocross.nl mail atabilirsiniz bilgi olarak dosya numarasini bildirmeniz yeterli En son olarakta doktorlarin notlarina ihtiyacimiz var orda ingilizce yaptiginiz islem Ve ne kadar tuttugu ile ilgili ingilizce yazmasi gerekli cunki aksi takdirde hic birsekilde odedigimiz hic bir miktar bize tekrar odenilmiyecek

3 jaar geleden

K heb mijn best gedaan want van nl naar turk vertalen is best heel moeilijk hopelijk kan je hiermee verder

3 jaar geleden

Bizim ingilizce dilinde hastalik dosyasasi lazim, bizim sigorta icin bunlar lazim. Ona gore karar verebilirler. Biz sigortamizi aricas bunlari konusmak icin. Bizim sigortaci doktorun adini ve telefonnumarasini istiyor. O hastalik dosyasini mailden istiyor. Onu bu adrese; assistance@eurocross.nl mail atabilirmisiniz, altinida dosyanumarasini yazarak. Biz tum faturalarin kopyasini istiyoruz. Sigortaci bize sordu hepsi ingilinzce yaziyormu dosyanin icinde. Faturada sadece kaclira tutuysa yaziyorsa, ozaman buyuk ihtimalle parayi karsilamazlar. Heb zowat een beetje vertaald😂, ben zelf turks hoop dat jullie hier wat aan hebben haha

3 jaar geleden

Ontzettend bedankt voor jullie reacties ❤️❤️

3 jaar geleden

Aanvullend vraagje.. zou iemand alsjeblieft nog willen vertalen in het turks dat we vraag in het medisch dossier terugzien (indien dit het is) dat het een voedselvergiftiging is? (Mijn vriend heeft namelijk rauw vlees gegeten, en we verblijven in een resort in Turkije waarbij het eten sowieso heel slecht is en wij hebben ook diverse keren geklaagd bij de receptie en onze reisleiding maar zij namen ons niet serieus, mogelijk kunnen we nog iets vergoed krijgen van onze reis als we het aan kunnen tonen.., dit was tussen haakjes staan hoeft overigens niet vertaald te worden)😊 nogmaals ontzettend bedankt!🥰

3 jaar geleden

Gida zehirlenmesi oldugunuda belirtebilirmissiniz lutfen, tabiki eger esim gida zehirlenmesi nedeniyle hastaneye kaldirilmissa? Kaldigimiz otel malesef gida zehirlenmesi olduguna inanmiyor, bunu ispat etmek icin bir belgeye ihtiyacim var.

3 jaar geleden

Reactie op Jessicahii

Aanvullend vraagje.. zou iemand alsjeblieft nog willen vertalen in het turk ...
Schat weet je niet wat de oorzaak van de ziekenhuis opname is?

3 jaar geleden

Je kan ook altijd globaltalk bellen hè. Je moet even vragen hoeveel dat kost maar zij doen ook tolken van medische gesprekken etc. Soms word het ook vergoed maar ik weet niet of dat alleen zo is als het wordt aangevraagd door je zorgverlener.

3 jaar geleden

Reactie op Eee22145

Schat weet je niet wat de oorzaak van de ziekenhuis opname is?
Nee.. of ja op de ontslagpapieren staat acute gastroenteritis. Wij zijn nu de kosten aan het declareren en ze vragen om de behandelend arts maar die weten we niet en nergens in de papieren te vinden.. had ik nog zo jullie hulp gevraagd en nog de helft vergeten te vragen. Komt ook zoveel op je af op zo’n moment haha😅😊

3 jaar geleden

Reactie op Jessicahii

Aanvullend vraagje.. zou iemand alsjeblieft nog willen vertalen in het turk ...
Fijn dat je hier word geholpen op het forum. Sorry, heel brutale vraag misschien, maar mag ik vragen op welk resort je zit? Wij gaan namelijk over 3 weken en wil dit echt voorkomen mocht het toevallig dezelfde zijn. Heel veel sterkte gewenst voor jullie en hopelijk snel weer gezond thuis.

3 jaar geleden

Is het geregeld?

3 jaar geleden

Reactie op margarethd

Fijn dat je hier word geholpen op het forum. Sorry, heel brutale vraag miss ...
Ja hoor! Wij zaten op Incekum Beach Resort, ik hoop voor je dat het niet hetzelfde resort is..

3 jaar geleden

Reactie op eypola

Is het geregeld?
Ja het is geregeld, super fijn!😊