12 Reacties

8 maanden geleden

Volgens mij heb ik 'm gevonden: Primark schaap/ schaapje/ lammetje met katoenen doek beestje € 24,50 https://link.marktplaats.nl/m2032881660?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons

8 maanden geleden

Reactie op CM91

Volgens mij heb ik 'm gevonden: Primark schaap/ schaapje/ lammetje met ka ...
Ja had die meneer al een bericht gestuurd, Vraagt er alleen €25,50 voor excl verzending, Knuffel zelf is maar €3,50 En de knuffel die hij verkoopt is niet nieuw

8 maanden geleden

Misschien van deze Facebook pagina lid worden bijna 40 duizend leden zou te gek zijn als niemand zo’n doekje zou hebben dan🙈😅

8 maanden geleden

Reactie op kristelmerk

Ja had die meneer al een bericht gestuurd, Vraagt er alleen €25,50 voor e ...
Wat geschift zeg

8 maanden geleden

Je vraag op het algemene deel zetten, komen nog wel eens wonderen voorbij wat knuffels betreft. Vinted ook al gekeken?

8 maanden geleden

Reactie op kristelmerk

Ja had die meneer al een bericht gestuurd, Vraagt er alleen €25,50 voor e ...
Wtf.. 😳

8 maanden geleden

Reactie op kristelmerk

Ja had die meneer al een bericht gestuurd, Vraagt er alleen €25,50 voor e ...
Hahaha bizar😭

8 maanden geleden

Reactie op kristelmerk

Ja had die meneer al een bericht gestuurd, Vraagt er alleen €25,50 voor e ...
Het lijkt erop dat deze persoon er een business van heeft gemaakt om knuffeltjes voor te veel geld te verkopen, zie zn andere advertenties, beetje jammer dat mensen dat doen 😶

6 maanden geleden

Heyhey! Heb je toevallig al iets gevonden. Ik ben zelf namelijk ook opzoek naar deze. Mijn dochter loopt er dag en nacht mee rond haha en €25 voor deze knuffel is te gek voor woorden 😨

6 maanden geleden

Reactie op babyjez

Heyhey! Heb je toevallig al iets gevonden. Ik ben zelf namelijk ook opzoek ...
Hoi hoi Nee hij is nergens meer te krijgen. Ik heb bij de primarkt een soort gelijk beertje gekocht met oortjes ( omdat hij altijd aan de oortjes van dit schaapje zuigt ) maar hij wil hem niet! Dus het is een ramp! 😂

6 maanden geleden

Ik heb laatst een Facebookgroep ontdekt waarbij je een oproep kan doen voor je knuffel. Er zitten echt heel veel mensen in, dus wie weet is daar het bereik wat groter. Hij heet "knuffel kwijt, gezocht, aangeboden "

6 maanden geleden

Reactie op kristelmerk

Hoi hoi Nee hij is nergens meer te krijgen. Ik heb bij de primarkt een so ...
Even ter geruststelling; wij hebben voor ons zoontje van toen 1, nu 2,5, ook zijn favoriete knuffel nog eens gekocht, maar hij weet welke welk is. Dus hij heeft zijn favoriet 'Sep' en hij heeft 'andere Sep', en die accepteert hij niet als favoriete knuffel :p