16 Reacties
3 jaar geleden
Het enige wat hier echt hielp met rustig in slaap vallen is het fedde en Kees lakentje. Ook wel een ‘investering’, maar het enige product wat ons wel echt hielp. Zelf namelijk bij onze eerste ook heel wat impuls aankopen gedaan waarvan ik niet eens meer zou weten wat allemaal precies, op het lakentje na. 🤣
3 jaar geleden
Wij hebben een beer die muziek afspeelt en tegelijkertijd sterren op het plafond straalt. Ze veranderen van kleur en onze uk is elke avond weer tot op het bod gefascineerd. Wat mij betreft een aanrader 👌
3 jaar geleden
Wij hebben een beer die muziek afspeelt en tegelijkertijd sterren op het pl ...
Welke heb jij?
Goede vraag idd: valt jullie uk er ook mee in slaap..
3 jaar geleden
Reactie op Mama van K
Welke heb jij?
Goede vraag idd: valt jullie uk er ook mee in slaap..
Deze hebben wij. Echt heel fijn. Ik zet hem aan zodra we beginnen aan het luier verschonen en slaapzak aandoen zodat ze aan de muziek herkent dat ze gaat slapen. Ik weet niet precies hoelang het muziekje duurt maar zeker 30 min. Wat ik vooral fijn vind is dat het muziekje andere geluiden (dichtslaande autodeur, blaffende hond, etc) opvangt. Ze valt zeker makkelijker in slaap met de beer aan!
3 jaar geleden
Deze hebben wij. Echt heel fijn. Ik zet hem aan zodra we beginnen aan het l ...
Afbeelding vergeten 😆

3 jaar geleden
Wij hebben er ook 1. Hij vind het wel grappig, maar denk niet dat hij per se sneller in slaapt valt.
Slapen lukt dus niet zo goed…?
3 jaar geleden
Reactie op lottesnotte
Wij hebben er ook 1. Hij vind het wel grappig, maar denk niet dat hij per s ...
Nee het is draaaama. Slapen zelf opzich wel maar naar bed brengen is gemiddeld 2 uur met heel veel huilen.We wiegen hem of aan de borst maar het werkt gewoon niet. En dan 3x per nacht wakker. Dus alle attributen voor een beetje meer slaap koop ik uit wanhoop 😂
3 jaar geleden
Reactie op Charlievp
Nee het is draaaama. Slapen zelf opzich wel maar naar bed brengen is gemidd ...
Hmm! Snap ik! Hoe oud is hij/zij?
3 jaar geleden
Reactie op Charlievp
Nee het is draaaama. Slapen zelf opzich wel maar naar bed brengen is gemidd ...
Ik stuur je even verzoek. Kan wel even documentje delen…?
3 jaar geleden
Reactie op Charlievp
Nu 17 weken gecorrigeerd. Ja is goed!! Hoe kan ik dat verzoek accepteren? ...
Uhmm onderin bij vrienden moet ik eegens tussenstaan denk ik