12 Reacties

3 jaar geleden
Hai. Ik heb ook eens tramadol voorgeschreven gekregen. Ik was toen niet zwanger en vond het zelf echt een heftige pijnstiller. Ja, de pijn verdween. Maar je mag er niet mee autorijden en zelf ging ik er best van spacen.. 😅 Ik zou even je verloskundige bellen met deze vraag.

3 jaar geleden
Ik neem het ook, voorgeschreven door de gynaecoloog voor migraine. Ik weet er niet echt van omdat ik gewend ben om stevige pijnstilling te nemen. Soms helpt het, soms niet. Maar als je niet gewend bent van medicatie te nemen zal het helpen! De gynaecoloog zal wel weten wat ze voorschrijft denk ik dan

3 jaar geleden
Tramadol vind ik persoonlijk best wel een heftig medicijn tegen hoofdpijn, en geloof mij dat ik al veel heb gehad i.v.m. extreme migraine. Ik kan mij voorstellen dat je niet durft. Zou het even bespreken.

3 jaar geleden
Oh die is vrij heftig. Zou mij ook niet goed voelen! Ik kreeg van de week diclofenac. 1x gebruikt en daarna was het draaglijk dus niet meer genomen. Ook toen voelde het niet geweldig maar diclofenac is veilig in 1e en 2e trimester. Misschien een optie?

3 jaar geleden
Deze hoofdpijn is ook soort migraine want had het voor de zwangerschap ook zo 1a2 keer in de maand
Maar nu de heel zwangerschap al wordt soms gewoon huilend wakker van de hoofdpijn dat is echt niks maar om dan weer die medicijnen in te nemen vind ook niet zo
Ik ben nu 19 weken