9 Reacties

9 maanden geleden

Hoi, Wij hebben hem gekregen als kraamkado. Zelf vinden we de draaicirkel erg lomp. Je kunt er niet echt mee sturen.We hebben hem weg gezet en hebben voor haar verjaardag een loopfiets 3 wieler gekregen Deze is veel wendbaarder.

9 maanden geleden

Wij hebben deze van 2cycle zijn er echt super blij mee en ons dochtertje ook ze gaat er de hele kamer mee door en is er ook super blij mee kan later ook als gewoon loopfietsje gebruikt worden nu is het een driewiel loopfietsje

9 maanden geleden

Reactie op Kim Middelkoop

Wij hebben deze van 2cycle zijn er echt super blij mee en ons dochtertje oo ...
Ons dochtertje is nu 71,5 cm en past er perfect op

9 maanden geleden

Ik heb er 1 op mijn werk (kinderopvang) staan, maar de kids gaan er niet graag op. Hij stuurt zwaar en is niet echt wendbaar. Hier zijn voor de dreumesen de puky pukylino echt favoriet! Super stevig/wendbaar/compact loopfietsje. Heb hem thuis voor mijn dochter ook...ze zit er erg graag op!

9 maanden geleden

Reactie op Kim Middelkoop

Wij hebben deze van 2cycle zijn er echt super blij mee en ons dochtertje oo ...
Besteld!! Bedankt voor de tip :)

9 maanden geleden

Reactie op Kim Middelkoop

Wij hebben deze van 2cycle zijn er echt super blij mee en ons dochtertje oo ...
Vrienden van ons hebben deze ook en die vonden het zonde dat ze er zo lang norm snel te groot voor zijn

9 maanden geleden

Daarom hebben wij deze! Ze kan nu net met de teentjes bij de grond en is 73 cm. Als ze het concept goed doorheeft kan je er een tweewieler van maken. Het is de trybike!

9 maanden geleden

Wij hebben een scoot&ride loopfiets die je later kan ombouwen naar step. Ben er echt super tevreden over!

9 maanden geleden

Reactie op MamaAnoukZ

Daarom hebben wij deze! Ze kan nu net met de teentjes bij de grond en is 73 ...
Wij hebben deze ook, super blij mee