12 Reacties

één jaar geleden

Wat een heftige situatie, heel erg dat je dit moet meemaken. Ik heb geen ervaring dus ik kan je er denk ik niet veel over vertellen. Maar ik denk dat je vooral voor jezelf en je kindjes moet kiezen. Is hij goed voor de kinderen?? Dan zul je ze af en toe indd moeten missen terwijl ik me kan voorstellen dat dit erg verdrietig is. Maar je kinderen laten opgroeien in zn treurige relatie lijkt mij nog verdrietiger.. Je weet nu ook waar hij toe in staat is, wil je jezelf en je kindjes dit aandoen?

één jaar geleden

Reactie op willissac

Wat een heftige situatie, heel erg dat je dit moet meemaken. Ik heb geen er ...
Hij zorgt niet goed voor de kinderen daarom maak ik mij ook zorgen. Hij heeft afgelopen vrijdag weer gevraagd of de kinderen bij hem kunnen slapen. Ik was bang dat hij anders zijn advocaat weer zou inschakelen dus hen meegestemd. Rond 21 uur belde hij dat zijn moeder het niet trok en dat ze te druk waren en dat hij de kinderen terug kwam brengen. Ik was in shock. Ik heb de kinderen niet meegegeven aan zijn moeder maar aan hem. Hoezo zijn moeder ? Kinderen hadden allang al moeten slapen had ik heb vaak gezegd. Kinderen waren helemaal overstuur toen ze terug waren en ik was weer uren bezig om ze in slaap te krijgen. Ze slapen thuis vroeg. De jongste om 18:30 en de oudste om 19:30. Ze hebben ze bewust niet laten slapen en daarna aangeven dat ze druk zijn en dat ze weg moeten. Ik zit in zo een rot situatie echt waar ik weet niet wat ik moet denken en doen.

één jaar geleden

Reactie op Wondertje68

Hij zorgt niet goed voor de kinderen daarom maak ik mij ook zorgen. Hij hee ...
Vreselijk! In zou in ieder geval alle berichten en alles wat zwart op wit staat bewaren voor als dit toch voor de rechter gaat komen!! Van hem, zijn moeder en eventueel andere betrokkenen. Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat jij en je kindjes snel uit deze rot situatie komen🌹

één jaar geleden