5 Reacties

3 jaar geleden

Uithuilen en doorgaan. En je hebt vast een goede reden dat je hebt besloten te gaan scheiden. Laat je zelf niet inde steek. Blijf houden van je zelf ook al is het nu zwaar. Veel succes

3 jaar geleden

Ga voor je kindje en zoek hulp, het is niet niks.

3 jaar geleden

Ik heb ooit eens op internet gelezen dat je beter niet zulke beslissingen kunt nemen tijdens ze zwangerschap, omdat hormonen momenteel een grote rol spelen. Als jouw (ex)vriend/man echt iets ernstigs heeft gedaan wat zeker niet door de beugel kan, dan zou ik zeker achter je keuze staan. Verder zou ik je willen zeggen dat JIJ het zeker ook alleen aankan en realiseer je wel dat je nu vader en moeder tegelijk gaat zijn. Het wordt misschien zwaar, maar je moet momenteel sterk zijn voor je kindje. Je kindje heeft niet om verdriet gevraagd en jij bent de wereld voor de kleine! Probeer hulp en steun te zoeken bij mensen om je heen. De baby voelt tevens wat jij ook voelt, je hebt iets prachtigs in je buik. Focus jezelf op het wondertje en jij kan de hele wereld aan!

3 jaar geleden

Scheiden is niet zomaar iets. Je bent toch voor een lange tijd samen geweest. Als dit er ineens niet meer is dat kan enorm veel verdriet doen. Je hebt vast met een hele goede reden er een punt achter gezet. Heel veel sterkte! Praat er over dat kan heel goed helpen!

3 jaar geleden

Bedankt allemaal 馃挆